Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare ,, MICROBUZ TRANSPORT PERSOANE 12+1 LOCURI"


Detaliu pentru invitatia numarul 356521
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A.
Numar invitatie: 356521/13.12.2013
Denumire contract: Achizitionare , , MICROBUZ TRANSPORT PERSOANE 12+1 LOCURI"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A.Cod fiscal: RO 14380546, Adresa: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Telefon: +40 244434028, Fax: +40 244434027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Romania, cod postal: OP1, CP 147 PLOIESTI, telefon: +40 244434028, fax: +40 244434027, persoana de contact: DAN NITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Romania, cod postal: OP1, CP 147 PLOIESTI, telefon: +40 244434028, fax: +40 244434027
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati ale organizatiilor economice si patronale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare , , MICROBUZ TRANSPORT PERSOANE 12+1 LOCURI"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare , , MICROBUZ TRANSPORT PERSOANE 12+1 LOCURI"
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 4100 lei. Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modalitati de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Pentru virament bancar: Beneficiar: S.C. PLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A. CF: RO14380546IBAN: RO98BRDE300SV04785813000 BRD-PLOIESTI In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor. Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta pana cel tarziu la deschiderea ofertelor , in original. Neprezentarea garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei. Garantia de participare se restituie: -ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data incheierea contractului.-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar numai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iaraceasta este respinsa pe fond, ofertantilor le sunt aplicabile prevederile art. 278, alin(1), lit a) din o.u.g. 34/2006In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelorprevezute in Legea 346/2004, garantia de participare constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul deatribuire.Se va complete Formularul 6Pentru o evaluare unitara a cunatumului aferent garantiei de participare, echivalenta lei/valuta se va face la data publicarii invitatiei de participare la cursul de schimb comunicat de B.N.R.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G.nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare .- Completarea Formularului 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Acesta se va completa si prezenta si de asociat/tert sustinator.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea Formularului 3.- Certifiscat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- Certifiscat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul local, din care sa reiasa caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declarative pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.Acesta se va completa si prezenta si de asociat , iar tertul sustinator lit.a), c^1), d), dupa caz.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.Completarea Formularului CERT in confirmitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementare si MonitorizareaAchizitiilor PubliceDeclaratie privind calitatea de participant la procedura.Completarea Formularului 4Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese, neicadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire conf. art. 691 din O.U.G. 34/2006 sunt: -Tudor Andrei - Director Economic, Lungu Roxana - Director Tehnic, Enache Dan - Sef Serviciu Tehnic, Nita Dan - Expert Achizitii Publice, Ionica Ion-Membru AGA, Mitrea Laurentiu-Membru AGA, Vasile Viorica- Membru AGA, Nicolai Marius- Membru AGA, Popovici Elisabeta -Membru AGA, Niculescu Georgiana -Membru AGA, Tudora Dorin -Memdru AGA, Ciolac Dan -Membru AGA, Mesca Dumitru -Membru AGA, Bratosin Gheorghe -membru CA, Ciornea Isabela -Membru CA, Nicolae Marius -Membru CA.Declaratia se completeaza si de ofertantul asociat/tert sustinatorIn cazul depunerii unei oferte de asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Certificate/documente emise de organismele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitatteCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul emis de O. R.C.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor.Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatiiDocumentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economica.Bilant contabil intocmit la data de 31.12.2012., Declaratie privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani ? minim 400000 lei.In cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati prin cumulare. In cazul tertilor sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.e va prezenta lista principalelor livrari de produse effectuate in ultimii 3 ani( calculate pana la data limita de depunere a ofertelor) in baza a cel putin un contract , din care sa rezulte ca au fost furnizate produse similare.Lista va fi insotita de certificate/documente emise de o autoritate contractanta sau client privat, beneficiari, si care sa indice valori, perioade de livrare, , beneficiari. Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator furnizarii Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem deMangement al Calitatii in domeniul solicitat, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie
40
Descriere: Componenta tehnica
Costuri de intretinere aferente unei perioade de 60 de luni de la data livrarii
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2013 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer