Achizitie publica - Achizitionare 3000 tone piatra concasata, comuna Peregu Mare, jud. Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 332809
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332809/31.07.2012
Denumire contract: Achizitionare 3000 tone piatra concasata, comuna Peregu Mare, jud. Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunei Peregu Mare (Primaria Comunei Peregu Mare)Cod fiscal: 3519569, Adresa: nr. 137, Peregu Mare, Telefon: 0740164934, Fax: 0257/459101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: on-line in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare 3000 tone piatra concasata, comuna Peregu Mare, jud. Arad
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare 3000 tone piatra concasata, comuna Peregu Mare, jud. Arad
II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se const.in conf.cu art.86 alin. 1 din HG 925/2006 si se prezinta in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Cuantumul garantiei de participare este de 2460 lei. Contul Primariei Comunei Peregu Mare in care se va depune garantia de participare este RO09TREZ0315004XXX000014 deschis la Trezoreria Pecica. In cazul in care aceasta se const.printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conform art. 86 alin. 3 HG 925/2006. In cazul in care la proc.de achizitie participa ofertanti din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea docum.prev.in Legea 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Form.4 (Decl.priv.incadrarea in IMM). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din sit.prev.la art. 87 din HG 925/2006 si in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia in conf.art. 278/1, alin. 1 lit. a din OUG 34/2006. Garantia de participare se returneaza in conf.cu art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale HG 925/2006 integral si reprezinta 5% din val.contractului fara TVA. Scrisoarea de garantie emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa prevada daca activarea garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf.art.86 alin. 3 HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie de catre autoritatea contractanta in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre furnizor a obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 OUGnr. 34/2006 ? in original, formularul F.7- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG nr. 34/2006 ? in original, formularul F.8- declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69/1 OUG nr. 34/2006 ? in original formularul F.9In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese, lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inlcusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali si membrii comisiei de evaluare): Kovacs Emeric ? primar; Morong Ioan ? viceprimar; Szauka Angela Adriana - secretar, Beran Cristina Brigitte - contabil, Kundla Ioan; Cseka Nicolae; Boicsuk Viorica; Ferchi Adrian; Redi Csaba; Vigh Elisabeta; Rostas Stefan; Farkas Alexandru; Voros Mihai; Szabo Etelka; Veres Nandor, Szikora Monika, Motelka Matilda, Takacs Augustin, Sculici Dan Claudiu.Nota: In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69/1, 180 si 181din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat. Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006. Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.- declaratie privind calitatea de participant la procedura ? in original formularul F.10In cazul unei asocieri declaratia va fi prezentata de fiecare asociat.In cazul subcontractarii declaratia va fi depusa si de catre subcontractant.- certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? in original formularul F.11- certificat ce atesta achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele emis de Autoritatea Publica Locala ? in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta certificatele mai sus mentionate (daca in tara de origine se emite acest gen de inscrisuri), sau documente in echivalent traduse in limba romana de un traducator autorizat, sau o declaratie pe proprie raspundere referitoare la indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele aferente acestor categorii de datorii.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.- certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalulIn cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat. - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata care face obiectul procedurii de achizitie publica ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulteindeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata. Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de un traducator autorizat si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon (fax), cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar, care sa contina si cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani, - bilantul contabil pe anul 2011 vizat/inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari in ultimii 3 ani continand informatii privind valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, - experientasimilara: maxim 2 contracte - in copie, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 123.000 lei, insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, In cazul unei asocieri se va depune: - declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- acordul de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane- imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, In cazul subcontractarii se va depune: - declaratie pe proprie raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si specializarea acestora (daca este cazul), In cazul sustinerii economice si financiare si tehnice asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini, conditiile prevazute la art. 11/1 din HG nr. 925/2006 modificata in sensul prezentarii acordului ferm de sustinere . - ISO 9001 (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 16:55