Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare a 2 autovehicule in sistem leasing operational pe durata a 48 luni, pentru Politia Locala.


Detaliu pentru invitatia numarul 352828
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 352828/20.08.2013
Denumire contract: Achizitionare a 2 autovehicule in sistem leasing operational pe durata a 48 luni, pentru Politia Locala.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Constanta, sediul din Bd Tomis nr.51, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare a 2 autovehicule in sistem leasing operational pe durata a 48 luni, pentru Politia Locala.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare a 2 autovehicule in sistem leasing operational pe durata a 48 luni, pentru Politia Locala.
II.1.6) CPV: 34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 302, 628.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare: valabila pentru o perioada de 90 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelorstabilit in anuntul de participare.Cuantumul garantiei de participare: 6 052, 56 lei Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Prinvirament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul precizat mai sus, valabil pentru o perioada de 90 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art. 87 alin. 1 din H.G. 925 din 2006, inclusiv angajamentul emitentului dea retine garantia de participare in suma de 3.026, 28, calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34 din 2006, in cazul in care ofertantul depunecontestatie si este respinsa pe fond de CNSC. 2. Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre bancaemitenta (extras de cont prin care se confirma efectuarea tranzactiei), pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBANRO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta).Cod fiscal al autoritatii contractante: 4785631. IMM-urilebeneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se inplicul exterior.Echivalenta leu/alta valuta: curs leu/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita pt. depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie: 5% din pretul, fara TVA, al contractului. Garantia de buna executie se va constitui prin retinerisuccesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrulorganului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care sedepune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1- Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare lalicitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea AchizitiilorPublice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta);Cerinta nr.2? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa siprezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in documentatie, tinand cont de informatiileprecizate in tabelul anexat acesteia; ANEXAMAZARE RADU STEFAN Primar, FAGADAU DECEBAL Viceprimar, STAN GABRIEL Viceprimar, ENACHE MARCELA SecretarMunicipiu, RACU CONSTANTIN Director executiv, DINESCU FULVIA Dir. executiv adjunct, MERLA VIORICA ANI Director executiv, STAN MIHAELA Dir. executiv adjunct, PILAT IONEL Director executiv, TANASE LUIZA ELENA Arhitect Sef, DOSPINESCU DANIELARAMONA Director executiv, NANU DANIELA Dir. executiv adjunct, FRIGIOIU MARCELA Directorexecutiv , GHEORGHE GEORGETA Dir. executiv adjunct, BABUS CONSTANTIN Director executiv, PRIPISI IONUT Dir. executivadjunct ? presedinte in comisia de evaluare, TRASCA AURORA Director executiv, GHEONDEA DOINA Dir. executiv adjunct, STAMAT ADRIANA Director executiv, MUNTEANU PETRICA Director executiv, VELICA ECATERINA Dir. executiv adjunct, POPESCU CARMINA IONELA Sef serviciu, ANDRUSCA MARIA CARMEN Sef serviciu, BALTAG DAN Sef serviciu, BARDASU OCTAVIASef serviciu, BORALI VEAVEGHIUL Sef serviciu , BRATU FELIX Sef.birou ? membru de rezerva , BRATUDANIEL Director executiv adj, CONSTANTIN NICOLETA Sef serviciu, COMAN GHEORGHE Sef serviciu, CRACIUN ANA RODICA Sefserviciu, DUMITRU IONUT Sef serviciu, DUDAS DEZIDERIU Sef serviciu, DOBRE OANA Sef serviciu, DRECSAN DANIELA Sef serviciu, DUDAS CAMELIA Sef serviciu, PETCU LENUTA Sef serviciu, ENE SANZIANA Sef serviciu, FLORESCU NICOLETA Sef serviciu, HARPALETE DORU Sef serviciu, ITOAFA CRISTINA LAURENTIA Sef serviciu, LACIU MADALINA Director executiv, LIUTA MIHAELASef serviciu, DANCU ANTUANELA Sef serviciu, MIHAI MIHAELA Sef birou, MUTALAP GHIULNIHAL Sef serv., MUNTEANU JENICA EUGENIA Sef serviciu, NUTU NICOLAI Sef serviciu, PATRASCU LIVIU Sef serviciu, PATRUTOIUMIHAELA Sef serviciu, PINZARIU IRINA ROXANA Sef serviciu, BOBES LAURA Sef serviciu, PETCU MUGUREL LEONARD Sef serviciu- membru in comisia de evaluare, MILITARU CRISTIAN ANDREI Sef serviciu ? membru de rezerva, RUSU GRATIELA Sef serviciu, TARAN STEFAN Sef serviciu, TESULEANU GABRIELA Sef serviciu, TRAMUDANA LIVIU Sef serviciu, UDREA VALERIA ELISABETASef birou, UNTARU ADRIAN CONSTANTIN Sef serviciu, VARLAN DOREL Sef serviciu, ZAHARICIUC IULIANA Sef serviciu, FETISLAMDAYAN Sef serviciu, SOARE GEORGIANA Sef serviciu, CARABAS MIRELA consiler, membru comisie de evaluare, VASII ANETAconsilier membru comisie de evaluare, , POPA ALEXANDRU NICOLETA inspector membru de rezerva, ENE RAMONA consilier juridicmembru in comisia de evaluare.LISTA Cu componenta Consiliului local al Municipiului Constanta, dupa cum urmeaza: ALI DENIS; CANDINDATU GABRIEL; CHESOITUDOREL; CIORBEA VALENTIN; COJOC MARIOARA; DEDE PERODIN; DOBRE MIRCEA; FAGADAU DECEBAL; GEORGESCUDANIEL; GHEORGHE FLORIN; IBRAIM TEMUR; LIXANDRU ION-VIRGIL; ARCU ANA; MATEI RADU-BOGDAN; ONCIU CARMEN;PAPARI GEORGE-DANIEL; PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN; POPESCU RADUCU; RASAUTEANU COSTIN IOAN; ROMAN IUSTINFABIAN; STAN GABRIEL-MARIUS; STROE FELIX; SURGHIE VALENTIN-MIHAI; TUSA SORINA; VISAN GEORGE-GABRIEL; ROSUVASILE BOIAGIAN HARRY MICHELLECerinta nr.3 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Completare si prezentare in original a formularului A -declaratie privind eligibilitatea;Cerinta nr.4? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Completare si prezentare in original a formularului B -Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. ?Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a datoriilor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Din certificatele de atestare fiscalaprezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul deachitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarileulterioare.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catreorganele competente in domeniu.Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cumentiunea ?conform cu originalul?. Nota: 1. In cazul in care /oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociatva prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatia personala). 2. In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/profesionalde catre un tert, tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit.a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din contractul de furnizare , subcontractantul va completa declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare. Persoane juridice/fizice romane. Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalulteritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinsa in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita dedepunere a ofertelor.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conformcu originalul?- cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc ise va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice /fizice straine?Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.?Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce facobiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conformcu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Livrarile de produse similare cuprinse in formularul C1 se confirma prinprezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul beneficiar .b). In cazul in care beneficiarul esteun client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu areposibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie aoperatorului economic.Documentele care certifica principalelor livrari de produsesimilare - certificate / documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul beneficiar Documentele suntvalabile in copie lizibila, semnate si stampilate de catre ofertantcu mentiunea ?conform cu originalul?. b). In cazul in carebeneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilorde produse se realizeaza printr-o declaratie a operatoruluieconomic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare
15
Descriere: Termen de livrare maxim acceptat este de 60 zile peste care oferta va fi declarata neconforma, iar termenul
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare pe SEAp si se poate descarca gratuit de la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer