Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare a doua autocamionete cu bena basculabila


Detaliu pentru invitatia numarul 348869
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC ECO-SAL 2005 SA
Numar invitatie: 348869/19.06.2013
Denumire contract: Achizitionare a douaautocamionete cu bena basculabila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC ECO-SAL 2005 SACod fiscal: RO17870232, Adresa: Str. Calea Domneasca nr 171 A, Targoviste, Telefon: +40 0245616583, Fax: +40 0245616583
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Domneasca nr 171 A (PARC CHINDIA ), Targoviste, Romania, cod postal: 130003, telefon: +40 0245616583, fax: +40 0245616583, persoana de contact: NASTASIA ELENA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL SC ECO-SAL 2005 SA (PARC CHINDIA)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ACTIVITATI DE INTRETINERE PEISAGISTICA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare a douaautocamionete cu bena basculabila
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare a douaautocamionete cu bena basculabila simplacu 3(trei) locuri inclusiv cel al soferului .
II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Daa).Valoarea garantiei de participare este de 3.480 lei, sau euro la echivalenta lei/euro afisate de B.N.R. cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Suma ce se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondat de catre CNSC este in valoare de 1.740 lei(1% din valoarea totala a contractului ).b).Modalitati de constituire acceptate: -virament bancar in contul autoritatii contractante: - RO35.RNCB.0128.0454.1119.0001 deschis la BCR Targoviste.-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.-prin plata la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va prezenta in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.c).In cazul asociatiilor, garantia de participare va fi constituita de catre unul dintre asociati.d).Garantia de participare nu poate fi constituita de catre subcontractanti.e). In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare , acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere -Completare Formularu 1.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Completare Formular 2.3.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.4.Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta-Formular 4.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 3.6.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-Formular 6.7.Acord de subcontractar-Formular 7.8.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora-Formular 8.9.Acord de asociere- Formular 9.Pesoanele cu functie de decizie cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii : - Pana Catalin Florin- Nastasia Elena- Ungureanu Mihai- Dinitoiu Roxana - Gabriela- Pana Nicolae- Petrut 1.Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului.2.Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Persoanele juridice romane vor prezenta?Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani " si anume anii 2010, 2011, 2012 ., - Persoanele juridice straine vor atasa in copie, insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante emise de autoritatile competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer