Achizitie publica - ACHIZITIONARE ALIMENTE (FRUCTE SI LEGUME)
Detaliu pentru invitatia numarul 320947
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320947/28.02.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE ALIMENTE (FRUCTE SI LEGUME)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL TG.JIUCod fiscal: RO 24910259, Adresa: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Telefon: +40 0253216290, Fax: +40 0253219438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: EPURE VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE ALIMENTE (FRUCTE SI LEGUME)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare alimente ( fructe si legume) pentru hranire persoane private de libertate
II.1.6) CPV: 03220000-9 - Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 365.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1.- 140 leiLot 2.- 600 leiLot 3.- 50 leiLot 4.- 149 leiLot 5.- 570 leiLot 6.- 280 leiValabilitatea garantiei de participare va fi minim de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorSe constituie prin virament bancar - prin orice instrum. bancar de garantare emis de o soc.bancara ori soc.de asigurari, in original, cu respect.prev.art.86(1) din HG 925/2006 .- Garantia de participare se va vira in contul RO20TREZ3365005XXX001905 deschis la Trezoreria Tg-Jiu, cod fiscal 4246378 ( suma se va regasi in extrasul de cont al autoritatii contractante la data deschiderii ofertelor)Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va incarca in SEAP in sectiunea documente de calificare.Lipsa documentului in sectiunea documente de calificare echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare si implicit la respingerea ofertei.Pentru operatorii economici care din motive tehnice nu pot incarca documentele de calificare si oferta tehnica in SEAP, documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi anexat in exteriorul plicului ce se depune la secretariatul autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA fiecarui contractului-subsecvent incheiat Modul de constituire al garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va prezenta in original ; - prin depunerea la caseria unitatii a sumei in numerar sau OP in cont de trezorerie, daca este de valoare mica. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea , semnata de reprezentantul legal al ofertantului , completata potrivit formularului atasat.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181, completata conform formularului atasat.3.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local, eliberat de unitatea administrativ- teritoriala in raza careia are sediul social operatorul economic ofertant, in original/ copie legalizata sau conform cu originalul , care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, eliberat de organul de administrare fiscala in raza careia are sediul social operatorul economic ofertant, in original/ copie legalizata sau conform cu originalul, care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? conform formularului atasat; cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/20104.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din OUG nr. 34/2006 .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire : -Comisar sef de penitenciare Calota Marin ?director Penitenciarul Tg-Jiu.- Comisar de penitenciare Popescu Ion- director adjunct economico administrativ.- Inspector principal de penitenciare Iacob Irina ? contabil sef. Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nu se solicita un nivel minim al valorii unui contract din cele incheiate in ultimii 3 ani , urmarindu-se numai modul de indeplinire a obligatiilor contractuale in contracte anterioare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 09:15