Achizitie publica - Achizitionare aparat rontgen ? diagnostic cu masa si stativ vertical cu sistem de digitalizare pentru radiologie
Detaliu pentru invitatia numarul 331641
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331641/13.07.2012
Denumire contract: Achizitionare aparat rontgen ? diagnostic cu masa si stativ vertical cu sistem de digitalizare pentru radiologie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Orasenesc LipovaCod fiscal: 3518806, Adresa: Str. aurel Vanatu nr. 11, Lipova, Telefon: 0257 563214, Fax: 0257 563047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. aurel Vanatu nr. 11, Lipova, Romania, cod postal: 315400, telefon: +40 257563214, fax: +40 257563047, persoana de contact: Elena Musat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Orasenesc Lipova Str. aurel Vanatu nr. 11, jud.Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare aparat rontgen ? diagnostic cu masa si stativ vertical cu sistem de digitalizare pentru radiologie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului ce se doreste a fi atribuit se va asigura furnizarea unui aparat rontgen ? diagnostic compus din masa si stativ vertical cu sistem de digitalizare pentru radiologie astfel cum acesta este descris in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire, precum si servicii conexe de transport, montare/punere in functiune a aparatului, instruirea personalului achizitorului si service-ul in perioada de garantie.
II.1.6) CPV: 33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 241.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 4.504, 83 lei si se poate constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC. Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participareeste RO32TREZ0255041XXX000062 deschis la Trezoreria Lipova.In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate. In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 278 indice 1, alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 2.252, 41 lei.
Garantie de buna executie
5% din val.contractului, fara TVA, in maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contr., integral printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/o soc.de asig.care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executaconditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Se va restitui de catre AC, conform art. 92(1) din H.G. 925/2006, actualizata in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal final de receptie a aparatului care face obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, dc. Spitalul Orasenesc Lipova nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1. Musat Elena ? Presedintele Comisiei de evaluare2. Jidoi Adoriana ? Membru in Comisia de evaluare din partea Primariei Orasului Lipova3. Dorgosan Dorina ? Membru in Comisia de evaluare4. Fanata Pavel ? Membru supleant in Comisia de evaluare5. Parvu Mircea ? Membru supleantin Comisia de evaluare6. Managerul Spitalului Orasenesc Lipova ? Ec. Rusu Sorin Danut7. Consilieri locali ai Orasului Lipova: Rosca Ovidiu, Milos Constantin, Nicolae Daniela, Suciu Viorel, Dorubet Dumitru, Mihaescu Evald, Lepadat Ion, Suciu Lucian, Micle Ioan, Popina Viorel, Petcu Dorel, Paduraru Lacrimioara, Popa Mirela, Toma Petre, Bulzan Ioan, Brut Ioan, Zepa Costin.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularele nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata; nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata si nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? in original.In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Note: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2). Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 16 (cf. Ordin nr. 314/2010).3). Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 1, 2 si 3.1, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c indice 1 si d) cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4). Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 1, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. 1). Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare o activitate economica autorizata relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata relevanta in raport cu obiectul procedurii ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se, conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2). Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducerea certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 450.000 lei.Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente (documentele emise de autoritatile legale competente trebuind sa fie depuse in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul si sa certifice incadrarea in limitele impuse).Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au furnizat produse similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri prezentandmaxim 2 contracte (sau un contract de valoarea impusa) in curs de derulare sau care au vizat furnizarea de produse similareavand ca obiect achizitionare aparatura medicala(se vor lua in considerare inclusiv serviciile conexe de montare/instalare/punere in functiune/instruire personal/service in perioada de garantie daca sunt cuprinse in contract) cu o valoare cel putin egala cu 225.000 lei, fara TVA.Nota: Contractele se vor putea prezenta in copie dupa partile relevante din acestea., 2. Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au posibilitatea de a asigura service-ul aparatului ofertat (in perioada de garantie) in unitati specializate in cazul in care acesta nu poate fi asigurat la sediul achizitorului., 3. Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata., 4. Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire., 5). Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii.Documente emise deorganisme acreditate care sa certifice implementarea unui sistem demanagement al calitatii in conf.cu unul din standardele ISO 9001-2008 sauechivalent pentru domeniul din care face parte aparatul.Certificat ISO 9001-2008, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 09:12