Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare articole de imbracaminte (lot 1) si articole de incaltaminte (lot2).


Detaliu pentru invitatia numarul 326009
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 326009/08.05.2012
Denumire contract: Achizitionare articole de imbracaminte (lot 1) si articole de incaltaminte (lot2).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248271131, fax: +40 248271220, persoana de contact: Ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul DGASPC Arges, Pitesti, str. Calea Dragasani, nr.8, et. I, cam 23
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare articole de imbracaminte (lot 1) si articole de incaltaminte (lot2).
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Lot 1 ? Furnizare articole de imbracamintela sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei 1 la Caietul de Sarcini;
- Lot 2 ? Furnizare articole de incaltamintela sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei 1 la Caietul de Sarcini;
II.1.6) CPV: 18300000-2 - Articole de imbracaminte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 967 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: lot 1 = 1.900 lei, lot 2 = 1.360 lei.Garant. de particip. se va const. distinct pentru fiecare lot ofertat.-Perioada de valabilitate trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.- Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara ? secompleteaza Formularul nr.11, din sectiunea Formulare. Scrisoarea degarantie bancara va fi eliberata de o societate bancara si se va depune in original.- Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, in original, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatii.-O.P in contul D.G.A.S.P.C. Arges deschis la Trezoreria Pitesti: RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496, cu conditia ca la data deschiderii ofertei , suma sa fie virata in contul DGASPC Arges(vizat de unitateabancara emitenta ) ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, semnat de reprezentantul legalal operatorului economic.- Dovada constituirii garantiei de participare va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat , exterior plicului care contine oferta.-Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participarein cuantumul, forma, si avandperioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinsein cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in conformitate cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.-Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractului , ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in conformitate cu art.278¹ din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
-Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA.- Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoriei Statuluil a la dispozitia autoritatiicontractante cu suma initiala in cuantumde 0.5% din valoarea contractului, fara TVA (in conformitate cu HG 1045/18.10.2011);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Se va completaFormularul nr.1 din Sectiunea Formulare , semnat de reprezentantul legal al ofertantului-in original ;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completaFormularul nr.2 din Sectiunea Formulare , semnat de reprezentantul legal al ofertantului-, in original;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va completaFormularul nr.3 din Sectiunea Formulare , semnat de reprezentantul legal al ofertantului -in original;
- Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?in conformitate cu ordinul 314/12.10.2010 al ANRMAP - Se va completaFormularul nr.4 din Sectiunea Formulare , semnat de reprezentantul legal semnat de reprezentantul legal al ofertantului -in original;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006- Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Adrian Macovei, Director General Adjunct ? Olteanu Cornel, Sef Serv. Financiar Contabilitate si Buget ? Badea Adriana, Sef Birou Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale ? Ioan Preoteasa- Se va completaFormularul nr.5 din Sectiunea Formulare , semnat de reprezentantul legal al ofertantului-in original;
-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj). Se va prezenta situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Formulartip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conf. cu originalul?;
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale . Se va prezenta situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Formulartip eliberat de Primaria locala ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conf. cu originalul?;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (conf.prevederilor art.9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP). - Persoanele juridice romane vor depune Certificat constatator , emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei - Se va depune documentul solicitat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constator, eliberat de ORC, in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul;
-Persoane juridice/fizice straine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident-documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, pentru produsele solicitate, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, - Ofertantii au obligatia de a prezenta mostre, pentru dovedireacapacitatii tehnice de a livra produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza.- Ofertantii vor depune mostre asa cum acestea sunt solicitate in Anexa centralizator la caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer