Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare articole de imbracaminte si articole de incaltaminte - 2011


Detaliu pentru invitatia numarul 295288
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Cod de identificare fiscala: 9742496
Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti
Telefon: 0248/222578
Fax: 0248/222578
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitionare articole de imbracaminte si articole de incaltaminte - 2011
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 18000000-9 - Imbracaminte, incaltaminte, articole de voiaj si accesorii (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare articole de imbracaminte si articole de incaltaminte, la sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. ARGES, conform Anexei 1 la caietul de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.05.2011 10:39
Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: D.G.A.S.P.C.ARGES, Pitesti, Calea Dragasani, nr.8, etaj 1, birou secretariat, tel. 0248271131, int.33, jud.Arges.
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: D.G.A.S.P.C. ARGES, Pitesti, Calea Dragasani, nr.8, etaj 1, jud Arges.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 202, 100 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre BS si catre BASS;
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;
- Certificat constatator emis de ORC;
- Certificat de inregistrare emis de ORC;
- Ultimul bilant contabil;
- Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
- Informatii privind asigurarea cu echipamente de specialitate;
- Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate;
- Experienta similara;
- certificat de implementare a sistemului de management al calitatii;
- certificate privind respectarea standardelor de protectia mediului;
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ;
www.e-licitatie.rodin SEAPcu acces nerestrictionat al operatorilor economici, incepand cu data publicarii.Garantia de participare: - LOT 1:1900 lei- LOT 2:1100 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer