Achizitie publica - achizitionare articole papetarie
Detaliu pentru invitatia numarul 323714
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323714/09.04.2012
Denumire contract: achizitionare articole papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Isaccei nr.25, Tulcea, Romania, cod postal: 820166, telefon: +40 240517712, fax: +40 240516425, persoana de contact: compartiment achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Directiei Silvice Tulcea, str.Isaccei nr.25, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitionare articole papetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie articole papetarie conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30199000-0 - Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 28, 329 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 300 lei, se poate constitui prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, ordin de plata confirmat de banca emitenta cont RO80 RZBR 0000 0600 0035 2809 Raiffeisen Bank Tulcea sau numerar la casieria DS Tulcea.Garantia de participare trebuie constituita pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata la data deschiderii ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituia conform conditiilor de mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.Valabilitatea garantiei de participare 30 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;
-Declaratie privind calitatea de participare la licitatie;
-Declaratie privind neincadrarea in preve4derile art.69^1-conflictul de interese-din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: Persoane cu functie de decizie din cadrul A.C. : Ing.Iordachescu Catalin, Ec.Benga Carmen, Jurist Apahidean Felicia, Ing.Lupu Paul;
-Certificat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat;
-Certificat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.-Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 Certificat constatator eliberat de ORC valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate care trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului-copie stampilata si semnata "Conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, repectiv lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de livrare, beneficiari.Confirmarea livrarilor prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 17:25