Achizitie publica - Achizitionare autobuz
Detaliu pentru invitatia numarul 328397
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328397/31.05.2012
Denumire contract: Achizitionare autobuz
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MARGINENI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI MARGINENI)Cod fiscal: 4591627, Adresa: SAT MARGINENI, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU, Margineni, Telefon: 0234/211032, 0234/206048, Fax: 0234/211032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT MARGINENI, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU, Margineni, Romania, cod postal: 607315, telefon: +40 0234/211032, fax: +40 0234/211032, persoana de contact: ELENA-DANIELA MOGOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI MARGINENI, SAT MARGINENI, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare autobuz
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare autobuz de capacitate medie(solo) pentru transportul elevilor din comuna Margineni
II.1.6) CPV: 34121400-5 - Autobuze cu podea joasa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1290 lei ce se vor plati prin OP sau la casieria institutieiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - copie CI administrator- certificat de atestare fiscala la bugetul de stat- certificat de atestare fiscala la bugetul local- ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul in original/copie legalizata- ofertantul va prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular F1;
- ofertantul va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006, formular F3 ? Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006. De asemenea, acest formular va fi completat si de catre membrii comisiei de selectie a ofertelor, respectiv: Bibire Iacob ? Viceprimar, Mogos Elena Daniela ? Secretar, Neamtu Elena ? Contabil, Ioja Ionut ? Inspector urbanism si Gradinaru Geanina ? Expert achizitii, precum si de consilierii locali ai Comunei Margineni, dupa cum urmeaza: Bibire Iacob, Bardasu Dumitru, Ciubotaru Constantin, David Vasile, Fodor Florin, Gheorghes Ioan, Ianau Corneliu, Ioja Gheorghe, Neagu Ion, Olaru Danut, Paduraru Petru, Peptanus Valerica, Ungureanu Ioan, Burbulea Florin, Avram Radu Mircea. - certificat de inregistrare ORC
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SITE-ULe-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 10:58