Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE AUTOGREDER SECOND HAND


Detaliu pentru invitatia numarul 310404
Autoritate contractanta
COMUNA PIPIRIG (PRIMARIA COMUNEI PIPIRIG JUD. NEAMT)
Cod de identificare fiscala: 2614228
Adresa: PIPIRIG, NEAMT, Pipirig
Telefon: 252001
Fax: 252448
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIONARE AUTOGREDER SECOND HAND
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 43220000-1 - Gredere si nivelatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIONARE AUTOGREDER SECOND HAND, pentu comuna Pipirig.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 30.08.2011 13:31)
Data publicarii: 19.08.2011 10:00
Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: comuna Pipirig, judetul Neamt, strada Ion Creanga, nr.4
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Pipirig, judetul Neamt, strada Ion Creanga, nr.4
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 169, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 , Certificat fiscal privind obligatiile de plata catre bugetul local, Certificat fiscal privind obligatiile de plata catre bugetul consolidatCertificat de înregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ?Declaratie privind calitatea de participant la proceduraInformatii generaleBilantul contabil la 31.12.2010, Evaluare financiara a utilajuluiLista principalelor furnizari de produse similareInformatii privind personalul tehnic de specialitate
din SEAP, www.e-licitatie.roSe va constitui garantie de participare in valoare de 3380 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
PRETUL OFERTEI
0.8
Descriere: Pretul ofertei ? 80%, se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 80 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a), se acorda punctaj astfel: Pretul financiar n = (pret minim/pret n) x 80
TERMEN DE GARANTIE
0.1
Descriere: Termen de garantie ? 10%, se acorda astfel: -se impune ca termenul de garantie sa nu fie mai mic de 2 ani. Se vor respinge ofertele care prezinta o garantie mai mica. Pentru cel mai mare termen de garantie se acorda 10 puncte. Pentru celelate termene de garantie se acorda un punctaj proportional si anume: Tn = (Tofertei/Tmax) x 10(punctaj max. alocat) Tn ? punctaj obtinut Tmax ? termen de garantie maxim ofertat
SERVICII POST VINZARE SI ASISTENTA TEHNICA
0.1
Descriere: Servicii post vanzare si asistenta tehnica -10% - se impune ca termenul oferit pentru serviciile post vanzare sa nu fie mai mic de 4 ani. - se vor respinge ofertele care prezinta un termen pentru serviciile post vanzare mai mic de 4 ani a) pentru cea mai lunga perioada acordata (peste minimul de 4 ani impus ca cerinta minima obligatorie) se acorda 10 puncte; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit. a) (dar tot peste minimul de 4 ani impus ca cerinta minima obligatorie), se acorda punctaj astfel: Perioada servicii post vanzare n = (perioada servicii post vanzare n /perioada servicii post vanzare maxima) x 10
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer