Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE AUTOGREDER SECOND HAND


Detaliu pentru invitatia numarul 314384
Autoritate contractanta
COMUNA PIPIRIG (PRIMARIA COMUNEI PIPIRIG JUD. NEAMT)
Cod de identificare fiscala: 2614228
Adresa: PIPIRIG, NEAMT, Pipirig
Telefon: 252001
Fax: 252448
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIONARE AUTOGREDER SECOND HAND
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 43220000-1 - Gredere si nivelatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIONARE AUTOGREDER SECOND HAND
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 28.09.2011 13:40)
Data publicarii: 14.09.2011 16:59
Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Strada Ion Creanga , nr.4, Comuna Pipirig, judetul Neamt
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Ion Creanga , nr.4, Comuna Pipirig, judetul Neamt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 169, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 1813. Certificat fiscal privind obligatiile de plata catre bugetul local, 4 Certificat fiscal privind obligatiile de plata catre bugetul consolidate5.Certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului ?6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura8.Informatii generale- formular anexa9. Bilantul contabil la 31.12.2010, înregistrat de organele competente10. Lista principalelor furnizari de produse in ultimii trei ani11. Informatii privind personalul tehnic de specialitate de asigurare a calitatii
din SEAP, www.e-licitatie.ro. Se va constitui garantie de participarein valoare de 3380 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
0.8
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie
0.2
Descriere: Termen de garantie ? 20%, se acorda astfel: -se impune ca termenul de garantie sa nu fie mai mic de 2 ani. Se vor respinge ofertele care prezinta o garantie mai mica.Pentru cel mai mare termen de garantiese acorda 20 puncte.Pentru celelate termene de garantiese acorda un punctaj proportional si anume: Tn = (Tofertei/Tmax) x 20(punctaj max. alocat)Tn ? punctaj obtinutTmax ? termen de garantiemaxim ofertat
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer