Achizitie publica - ACHIZITIONARE AUTOSPECIALE DE PATRULARE INSCRIPTIONATE
Detaliu pentru invitatia numarul 347954
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347954/04.06.2013
Denumire contract: ACHIZITIONARE AUTOSPECIALE DE PATRULARE INSCRIPTIONATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala a Municipiului BacauCod fiscal: 27993380, Adresa: Bulevardul Unirii, nr. 13, Bacau, Telefon: 0234575978, Fax: 0234519385
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Unirii, nr. 13, Bacau, Romania, cod postal: 600192, telefon: +40 234575978, fax: +40 234519385, persoana de contact: Bulevardul Unirii Nr. 13
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Unirii, nr. 13, Bacau, Romania, cod postal: 600192, telefon: +40 234575978, fax: +40 234519385, persoana de contact: Bulevardul Unirii Nr. 13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE AUTOSPECIALE DE PATRULARE INSCRIPTIONATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul prezentei proceduri de achizitie publica prin cerere de oferta il reprezinta achizitionarea a doua autospeciale de patrulare inscriptionate.
II.1.6) CPV: 34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 1502 lei si se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Se constituie in conformitate cu prev. art. 86 din HG 925/2006, sub forma de Scrisoare de garantie bancara (FORMULARUL 11)/scrisoare de garantie eliberata de o societate de asigurari, ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO49TREZ0615006XXX006840 deschis la Trezoreria Bacau sau prin depunerea la casieria aut. contr. a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor, sau a unei sume in numerar. Instrumentul de plata, prezentat in original si in cuantumul prevazut trebuie sa fie emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Pentru calculul echivalentei leu/alta valuta a garantiei de paticipare, se va avea in vedere cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea totala estimata fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 69¹, 180 si art.181 din OUG 34/2006 actualizata.Cerinta nr. 1Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare Formular A , sau certificat echivalent.Cerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completareaFormularului B cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul? , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataaimpozitelor si taxelor locale, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul? .Intrucat operatorul economic trebuie sa dovedeasca situatia existenta la data limita de depunere a ofertelor, certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea inprevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completareaFormularului 12C - privind calitatea de participant la procedura.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Mardare Relu ? Director Executiv, Tocila Benone Vasile ? Sef SOPSREP, Ionescu Catalin Mihai ? Sef SDCICPM, Popa Ioan Bogdan ? Sef Birou Inspectie Comerciala, Dumbrava Mihai ? Politist local cl. I Principal, Diaconu Marinela ? Consilier BIEPP, Responsabil achizitii.NOTA: Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati cat si de catre subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Completarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? Formularul GNOTA: Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta va fi completat in numele ofertantului/ofertantului asociat ce va fi implicat in realizarea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul mentionat mai sus.Ofertantii straini vor prezenta documente echivalente, eliberate de autoritatile competente, similare celor romane, din tara in careofertantul este stabilit, in original, copie legalizata, sau copie conform cu originalul, in conformitate cu Ordinul 509/2011, emis de presedintele ANRMAP.1) Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181, acesta poate prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantul/ candidatulpoate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele solicitate trebuie prezentate de catre ofertanti si de catre ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.In cazul asocierii trebuie prezentat acordul de asociere in vederea participarii la procedura, asocierea se va legaliza numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata, in situatia in care aceste documente au fost prezentate in forma ?copie conform cu originalul?. Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii si ofertantii asociaticare vor fi implicati in realizarea contractului.Cerinta obligatorieForma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Toate documentelesolicitatese vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu exceptia celor intocmite/emise de catre ofertant conf. art. 5 alin. 1 si 3 din Ord. nr. 509/2011 emis de presedintele ANRMAP.Documentele solicitate trebuie prezentate de catre ofertanti si de catre ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.In cazul asocierii trebuie prezentat acordul de asociere in vederea participarii la procedura, asocierea se va legaliza numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata, in situatia in care aceste documente au fost prezentate in forma ?copie conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorieLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau client private. Cerinta obligatorieSistem de management al calitatii, conform standardului ISO 9001 sau echivalent. Prezentarea certificatului care atesta implementarea unui sistem de management al calitatii conform ISO 9001, sau in cazul in care nu detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, avizate de organismele acreditate, conform art. 193 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 16:03