Achizitie publica - Achizitionare autospeciale tip utilitara 6+1 locuri
Detaliu pentru invitatia numarul 354165
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354165/27.09.2013
Denumire contract: Achizitionare autospeciale tip utilitara 6+1 locuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA PENTRU LUCRARI DE DRUMURI SI PODURI DOLJ S.A.Cod fiscal: RO 10639878, Adresa: Craiova, str. Drumul Jiului, nr.10, Craiova, Telefon: +40 0745371911, Fax: +40 0251413046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Craiova, str. Drumul Jiului, nr.10, Craiova, Romania, cod postal: 200425, telefon: +40 0723307299, fax: +40 0251413046, persoana de contact: Giurca Liliana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC PLDP DOLJ SA, Dolj, Craiova, str. Drumul Jiului, nr.10,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare autospeciale tip utilitara 6+1 locuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare autospeciale tip utilitara 6+1 locuri, 5 buc.
II.1.6) CPV: 34115200-8 - Autovehicule pentru transportul a mai putin de 10 persoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 508, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Cuantumul garantiei de participare este 5.080 RON. Perioada de valabilitate 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitati de constituire: conform art. 86 alin.1 din HG925/2006 : a) Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari - formular 15 din sectiunea III - Formulare, in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ; b) virament bancar in contul autoritatii contractante cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Plata se va face in contul autoritatii contractante: RO57BRDE170SV03847101700 BRD Craiova. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute de art.87 si art.88 din H.G.925/2006. In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia sau renunta la contestatie, i se va retine o suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. In cazul ofertantilor IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezilor de incadrare in aceasta categorie. Pentru garantia de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat euro, calculul echivalentei se va face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea (daca este cazul) - Acord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prev. legale pana la data incheierii contractului de achizite publica. In cazul asocierii, indeplinirea conditiilor de calificare prev. la cap. III.2.1. sunt obligatorii pentru fiecare dintre asociati, Lista principalelor livrari de produse similar in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiar, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau agenti private, din care sa rezulte ca au fost livrate produse similar in cadrul unui contract sau mai multor contracte. in valoare cumulata de minim 508.000 RON, insotita de certificate / documente care sa indice valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau agenti private. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu annual lei/alta valuta comunicat de BNR sau de BCE pentru fiecare an in parte. Certificat de atestare SR EN ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2013 08:02