Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE AUTOTURISM


Detaliu pentru invitatia numarul 336198
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Calarasi
Numar invitatie: 336198/27.09.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE AUTOTURISM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CalarasiCod fiscal: 4445370, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Calarasi, Telefon: 0242311005, Fax: 0242318574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 0242311005, fax: +40 0242318574, persoana de contact: Petcu Florian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Calarasi, jud. Calarasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE AUTOTURISM
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: OBIECTUL PROCEDURII IL CONSTITUE ACHIZITIONAREA UNUI AUTOTURISM.
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 096.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.640, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va achita prin mijloacele prevazute in HGR925/2006 actualizata, art. 86, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Se poate achita si cu OP in contul RO81TREZ2015069XXX000203 deschis la Trezoreria Calarasi. Cod fiscal PMC 4445370. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 16, alin. 2, acest indicator se reduce la 50%. In cazul contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma : (pentru valoarea contractului intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv) 1% din valoarea contractului, respectiv 1.320, 00 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA conform art. 90 din HGR 925/2006, actualizata. Conform HGR 1045/2011 pentru modificarea art. 90 din HGR 925/2006, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezorerie statului, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractanta. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM, conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 16, alin. 2, acest indicator se reduce cu 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea ? declaratie privind eligibilitatea conform formular B1, -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? formular B12, -Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular B5, -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, -Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, -Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular B14-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din OUG34/2006 ? formularul B11, Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: primar ? ing. Dragulin Daniel Stefan, viceprimari - ing. Dulce Marius, ing. Dumbrava Virgil Marian, director economic - ec. Nae Valentina, director tehnic - ing. Gheorghe Marian, director adjunct executiv - Nastasescu Claudia, sefi servicii: - Culea Sorinel, Ciochinaru Leonida, cs. Bara Magdalena, jur. Papazi Nelu, Sandu Mariana, Stefan Razvan, Andrei Simona, consilieri locali: Ivanciu Viorel, Cristodor Dan Eugen, Croitoru Camelia, Jilaveanu Ciulinaru Denisa Carmen, Deculescu Valentin Dumitru, Ene Ion, Dragan Florin, Cozminca Maricel, Purcarea Daniel Florin, Petrache Vasile, Cutar Nicolae, Musat Georgel, Sima Nicolae, Filimon Carmen, Dumitrache Vasile, Sisiman Picu, Voicu Dumitru, Valsan Puiu, Tudor Mariean. - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.-cerinta 1: sa aibe in obiectul sau de activitate exercitarea de fapte de comert aferente activitatilor descrise in caietul de sarcini al procedurii: comert cu autoturisme si autovehicule usoare (sub 3, 5 tone) cod CAEN 4511 si intretinerea si repararea autovehiculelor cod CAEN 4520; sa nu se afle in stare de faliment, insolventa, incapacitate de plata, etc si sa nu fi savarsit fapte de natura a atrage raspunderea penala a societatii, etc. documente doveditoare: - certificat constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Ofertantul castigator are obligatia prezentarii certificatului constatator in original sau in copie legalizata (daca a depus initial o copie) cel mai tirziu la data semnarii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe anii 2009, 2010, 2011 de minim 264.000 lei. Cursul leu /euro pentru echivalenta este: anul 2009-1euro=4, 2373, anul 2010-1euro=4, 1285, anul 2011-1 euro=4, 2379.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 10, alin. 2, acest indicator se reduce cu 50%.Bilanturilecontabile pe anii2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente ? in copie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cel putin 1 (un) contract de livrare produse, similar in valoare de cel putin 39.600, 00lei reprezentand30%din valoarea contractului ce va fi atribuit, sau cel mult3 contracte similarein valoare cumulate de cel putin 66.000, 00lei reprezentand 50 % din valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuitLista produselor furnizate similare in ultimii 3 ani.Se vor prezenta copii dupa contracte si procese verbale de receptie., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului de specialitate angajat si de conducere. Se vor prezenta informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru livrarea produdului care face obiectul contractului ? CV-uri, diplome de studii, autorizatii si orice alte documente care atesta calificarea., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze ?declaratie privind subcontractantul/subcontractantii partile din contract pe care acestia le vor indeplini., Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de livrari produse. Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii, indiferent de modalitatea juridica a unei dotari tehnice minime.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer