Achizitie publica - Achizitionare AUTOUTILITARA TRANSPORT MEDICINA LEGALA
Detaliu pentru invitatia numarul 331573
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331573/12.07.2012
Denumire contract: Achizitionare AUTOUTILITARA TRANSPORT MEDICINA LEGALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BISTRITACod fiscal: 4347593, Adresa: STR. ALEEA BASMULUI NR. 2, Bistrita, Telefon: 0263/218232, Fax: 0263/231108
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare AUTOUTILITARA TRANSPORT MEDICINA LEGALA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare AUTOUTILITARA TRANSPORT MEDICINA LEGALA
II.1.6) CPV: 34115200-8 - Autovehicule pentru transportul a mai putin de 10 persoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2720 lei. Perioada de valabilitate: 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original. In cazul in care ofertantul va depune o contestatie la CNSC iar aceasta va fi respinsa, autoritatea contractanta va retine aceasta suma reprezentand 1% din valoarea lucrarii conform art. 278 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate (formular 1); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 2); Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului/subcontractantului privind neincadrarea la prevererile art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 5); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 9).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): - Prof. dr. Mircea Gelu Buta - Manager;
- Ec. Reghina Dragota - Director Financiar-contabil;
- Ec. Catalin Halas - Sef Birou Achizitii Publice Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului nu mai vechi de 30 de zile de data limita pentru depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 10:55