Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare autovehicul? utilaj multifunctional folosit, dotat cu lama de dezapezit, imprastietor de material antiderapant


Detaliu pentru invitatia numarul 356057
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)
Numar invitatie: 356057/25.11.2013
Denumire contract: Achizitionare autovehicul? utilaj multifunctional folosit, dotat cu lama de dezapezit, imprastietor de material antiderapant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)Cod fiscal: 4367558, Adresa: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Telefon: +40 266218384, Fax: +40 266218032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 266218384, fax: +40 266218032, persoana de contact: Katalin Puskas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Odorheiu Secuiesc, Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare autovehicul? utilaj multifunctional folosit, dotat cu lama de dezapezit, imprastietor de material antiderapant
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare autovehicul? utilaj multifunctional folosit, dotat cu lama de dezapezit, imprastietor de material antiderapant.
II.1.6) CPV: 43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 lei. Echivalentul sumei in euro sau alta valuta se va calcula conform cursul comunicat de BNR la data aparitiei invitatiei de participare.2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepand cu data limita de primire a ofertelor.3) Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu HG 925/2006, art. 86. prin: -Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formularul nr. 1), care se prezinta in original si va fi anexata/atasata la coletul de oferta.-Depunerea la caseria autoritatii contractante: -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO30TREZ3525006XXX000101, deschis la trezoreria municipiului Odoheiu Secuiesc.-a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.4) In conformitate cu prevederile articolului 278^1, alin. 1, lit. a din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz de contestatie si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica , suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, adica 1.530 lei, reprezentand 1% din valoarea estimata.Conf Art. 278^1 alin (2) din OUG nr. 34/2006 Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.5) Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Declaratie privind situatia personala a op. ec. (Declaratie privind neincadrarea in art 180 si 181 din OUG 34/2006)- Formular nr. 3In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiIn cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).2.) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 4In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului3.) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular nr. 5In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate.In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.4.) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor.5.) Declaratie privind calitatea de participant la procedura. - Formular nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.: Primar- BUNTA LEVENTEDirector tehnic ? TIKOSI LASZLODirector economic ? KARDA EMESESecretar ?BODNAR LADISLAUConsilieri Locali: 1. BALINT MARIA MAGDOLNA, 2. BENEDEK ARPAD CSABA, 3. BERDE ZOLTAN, 4. GALFI ARPAD, 5. GECZI LEVENTE SANDOR, 6. GERGELY LASZLO, 7. GIDO CSABA, 8. JAKAB ATTILA, 9. JAKAB ARON CSABA, 10. KONCZ MELINDA, 11. KULCSAR-SZEKELY ATTILA, 12. MIKE LEVENTE-JOZSEF, 13. ORBAN BALAZS, 14. PECSI-KOLUMBAN IMOLA, 15. SINKA ARNOLD, 16. SZABO GYULA, 17. TAMAS ZOLTAN, 18. BÍRO; EDITH, 19. ZAKARIAS ZOLTAN.Comisia de evaluare: Tikosi Laszlo; - Presedintele comisiei. Membrii comisiei: Ülkei Zoltan, Toaso; Imre, Puskas Katalin, Antal Maria. Membri supleanti: Csiszar Odette, Bako; Katalin. 1) Certificat constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului, altele echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?), cu informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant, Informatii privind cifra de afaceri globala, ce vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (anii 2010, 2011, 2012).Se va completa Formularul nr. 8 - Informatii generale.In caz de asociere se prezinta de fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Preturile care se compara sunt preturile fara TVA din Formular nr. 10? in lei
Vechimea autovehiculului
15
Descriere: Vechimea autovehiculului exprimat in luni. Pentru autovehiculul mai vechi de 140 luni se acorda 0 puncte (deoarece nu se accepta an de fabricatie inainte de 2002). Punctaj maxim 15 puncte.
Nr. de km. parcurs
15
Descriere: Nr. de km. parcurs. Peste 300.000 km se acorda 0 puncte (deoarece nu se accepta vehicul cu km parcursi mai mult decat 300.000 km.). Punctaj maxim - 15 puncte.
Garantia acordata pentru utilaj
10
Descriere: Garantia acordata pentru utilaj. Garantia minima acordata trebuie sa fie minim 12 luni, in acest caz se acorda 0 puncte. Punctaj maxim - 10 puncte, acordata garantiei de 36 luni, peste care nu se acorda punctaj sumplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer