Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare autovehicule speciale prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto 2013 pentru persoane juridice


Detaliu pentru invitatia numarul 353218
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL COLIBASI
Numar invitatie: 353218/29.08.2013
Denumire contract: Achizitionare autovehicule speciale prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto 2013 pentru persoane juridice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL COLIBASICod fiscal: RO 24972170, Adresa: B-DUL DACIA, NR. 1, Mioveni, Telefon: +40 248260000/ +40 0248260802, Fax: +40 248260599
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare autovehicule speciale prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto 2013 pentru persoane juridice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 - 1 buc. Autovehicul special N1 - SG alte activitati, Cod CPV 34113000-2Lotul 2 - 1 buc. Ambulanta de tip "A1", cod CPV 34114121-3
II.1.6) CPV: 34113000-2 - Vehicule cu 4 roti motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potentialii ofertanti trebuie sa constituie garantie de participare dupa cum urmeaza: - pentru lotul 1 :766.13 lei;
- pentru lotul 2 :1233.88 lei.Perioada de valabilitate a garantiilor este de 45 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se poate constitui prin virament bancar(Penitenciarul Colibasi, CF 4469370 Cont IBAN RO14TREZ0465005XXX010002 Trezoreria Pitesti); sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctul anterior. In situatia in care garantia de participare este constituita intr-o alta moneda cursul de schimb va fi cel comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent de furnizare. Garantia de buna executie se va constitui sub una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin virament bancar. Datele necesare intocmirii ordinelor de plata sunt: Penitenciarul Colibasi, CF 4469370 Cont IBAN RO14TREZ0465005XXX010002 deschis la Trezoreria Pitesti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va prezenta formularul nr. 2 din sectiunea "Formulare".- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va prezenta formularul nr. 3 din sectiunea "Formulare".OBS: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Emanuel Daniel Conea - director Penitenciar Colibasi, Musunoi George - Director adjunct ec.-adm., Soare Cristian - sef serviciu Logistica, Cirje Liviu - contabil sef, Racaleanu Ramona - consilier juridic si Mitrica Cosmin - responsabil achizitii publice.- Declaratie privind eligibilitatea - se va prezenta formularul nr. 4 din sectiunea "Formulare".- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va prezenta formularul nr. 5 din sectiunea "Formulare". Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Persoanele juridice/fizice straine: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimiitrei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 (trei) aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer