Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE BENZINA SI MOTORINA PE BAZA DE BONURI VALORICE


Detaliu pentru invitatia numarul 348751
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BIHOR
Numar invitatie: 348751/18.06.2013
Denumire contract: ACHIZITIONARE BENZINA SI MOTORINA PE BAZA DE BONURI VALORICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BIHORCod fiscal: 17091429, Adresa: FELDIOAREI, NR. 13, Oradea, Telefon: +40 259476371 / 476372, Fax: +40 259447435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE BENZINA SI MOTORINA PE BAZA DE BONURI VALORICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare benzina si motorina pe baza de bonuri valorice pentru autoturismele din cadrul DGASPC BIHOR
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 004 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.500lei sau alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAPPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 30 zile (cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei).Mod de constituire a garantiei de participare : a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta sub forma unui fisier electronic, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3)si art.87 din HG nr 925/2006 actualizatasi art 278 ยน aliniat(1) din OUG nr 34/2006 actualizata.b)ordin de plata, contRO15TREZ0765006XXX003709? Trezoreria Oradea, pentruDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bihor cod fiscal 17091429, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la termenul limita de depunere a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere.In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participarein calitate de IMM ( 50%din valoarea garantiei de participare) va face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent.In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.Pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor, ofertantii vor face dovada platii garantiei de participare, in caz contrar vor fi exclusi de la proceduraDovada depunerii garantiei de participare se face, prin intermediul SEAP (scanata) semnata electronic si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului sectorial de servicii :5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei, in maxim 15 zile de la semnarea contractului, prin : un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cuaplicarea in mod corespunzator a prevederilor art. 86 alin (2)-(3) si art. 91 din HG nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare sau retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. In acest cazfurnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuiaun cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul de disponibil astfel deschis este stabilita de catre achizitor la valoarea de0, 5%.din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata sicompletata(Completare formular10A)Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata sicompletata (Completare formular10B)Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Completare formular10C)Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr314/2010 emis de ANRMAP (Completare formular 10D)Cerinta nr.5: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular10E). In verderea eliminarii conflictului de interese mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul DGASPC Bihor: Jr. Puia Lucian-Calin ? directorgeneral DGASPC Bihor, Cosman Eliana ? director gen.adj. economic, Szarka Arpad ? director gen. adj., Pop-Cot Ovidiu ? manager public, Borta Vasile Cimpean ? sef Birou Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale, Bochis Emilia ? sef serv. Contabilitate, Bretan Violeta ? sef serv. Financiar, Belenesi Traian ?responsabil achizitii, Buzura Carmen Violeta - responsabil achizitii, Iova Gabriela Mihaela - responsabil achizitii, Jurj Adriana - responsabil achizitii, Lugosan Mircea Alin - responsabil achizitii, Markos Laszlo - responsabil achizitiiCerinta nr.6: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Cerinta nr.7: Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)NOTA: Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 vor fi indeplinitedefiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/06 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr.1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Informatii le cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCNOTA : Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta 1 se demonstreaza defiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sensdocumentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani(Completare formularA), Bilant contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organismele competente (copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului(Completare formularB), Lista cuprinzand numarul de statii de alimentare detinute de ofertant in municipiul Oradea, in judetul Bihor si in tara, precum si programul de lucru saptamanal si zilnic al acestora.Cerinta minima: Se va asigura minim o statie la nivel local/judetean/nationalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 07:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer