Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare biocid pentru combaterea insectelor de disconfort


Detaliu pentru invitatia numarul 324370
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL JUDETEAN DE DEZINSECTIE SI ECOLOGIZARE MEDIU ILFOV
Numar invitatie: 324370/20.04.2012
Denumire contract: Achizitionare biocid pentru combaterea insectelor de disconfort
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL JUDETEAN DE DEZINSECTIE SI ECOLOGIZARE MEDIU ILFOVCod fiscal: 21470625, Adresa: str. Colentina nr. 1, localitatea Mogosoaia, judetul Ilfov, Mogosoaia, Telefon: 021/3514034, Fax: 021/3514034
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de protectie a plantelor si ecologizare mediu)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare biocid pentru combaterea insectelor de disconfort
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare biocid pentru combaterea insectelor de disconfort din arealul judetului Ilfov
II.1.6) CPV: 24452000-7 - Insecticide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 543, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare: 5000 RONPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: a) se va achita suma de 5000 de RON la casieria autoritatii contractantesaub) se va depune suma de 5000 de RON in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Ilfov : RO 57TREZ4215006XXX004067
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine). Original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local. Original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".5.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69¹ din OUG 34/2006.: Se prezinta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69¹ (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Neaga Victoria - Director, Simion Ivona - membru comisie evaluare, Cojocaru Constanta - - membru comisie evaluare, Popescu Mircea - membru comisie evaluare. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, prin care sa se faca dovada ca are in obiectul de activitate, activitati care fac obiectul prezentei proceduri, eliberat cu maxim 30 zile inainte de termenul de depunere a ofertelor. Original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".2. Pentru persoane juridice/fizice straine : Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate / atestate la autoritatile competente tarii respective.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara - Punctajul pentru factorul de evaluare? pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 80 puncte; b) pentru alt pret decat cel de la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pfinanciar(n)= pret minim/pret(n) x 80;
Pputerea produsului(UTI/mg)= punctajul pentru factorul de evaluare? puterea produsului(UTI/mg)?
20
Descriere: Punctajul pentru factorul evaluare? Puterea produsului(UTI/mg)? se acorda astfel: Daca Puterea produsului (UTI/mg) este mai mare decat 1000 UTI/mg, se acorda 20 puncte;
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in format electronic din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer