Achizitie publica - Achizitionare birotica
Detaliu pentru invitatia numarul 353690
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353690/13.09.2013
Denumire contract: Achizitionare birotica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si PescuitCod fiscal: 13533790, Adresa: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214022756, Fax: +40 214022753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010103, telefon: +40 318602797, fax: +40 213101629, persoana de contact: Mihaela SIMIONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea: Bucure?ti, Cod po?tal: 050111, Romania, Tel. +40 213101629, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare birotica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect achizitionarea de accesorii de birou, papetarie si hartie A3 si A4, pentru structurile organizatorice ale APDRP, in vederea asigurarii constante de resurse materiale necesare activitatilor specifice.
II.1.6) CPV: 42964000-1 - Echipament de birotica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 547, 087.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de particip in lei: 2% din val estim a acordului cadru fara TVA, respectiv: 10.941, 75 RON.Perioada de valab a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab a ofertei (150 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).In conf cu prev art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare, Garantia de participare se va depune in original si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o soc bancara ori de catre o soc de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o soc bancara, modul de constit a gari de participare va fi Scrisoare de Garantie pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ? Formular nr. 20, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrum de garantare de catre o soc de asigurari.In cazul formularii unei contestatii impotriva procedurii de atribuire in conformitate cu prevederile Art. 2781, lit(c) din OUG nr. 34/2006 cu modif si complet ulterioare se va avea in vedere faptul ca ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.327, 09 RON, rezultata in urma aplicarii prevederilor art. 2781, lit(b) din OUG nr. 34/2006 cu modif si complet ulterioare: ?- intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei?.Ofertantul va avea posibilitatea de a constitui garantia de participare si prin virament bancar, in cuantum de 2% din val estimata a achizitiei, avand urmatoarele date: Titular cont: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, Nr. cont: RO37TREZ7005005XXX000177, Deschis la: A.T.C.P.M.B.Data de referinta pentru care se va realiza echivalenta leu/valuta este data publicarii Invitatiei de Participare in SEAP, la cursul leu/valuta stabilit de catre BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din valoarea contractului subsecvent atribuit, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi Scrisoarea de garantie de buna executie ? Formular nr. 19, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 100.000 Euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012).Valorile vor fi exprimate atat in euro cat si in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv: ANULCURS EURO/ LEI20104, 212220114, 239120124, 4593Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Se vor atasa copii ale bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2010, 2011 si 2012 sau orice alte documente disponibile ale operatorilor economici din care sa reiasa indeplinirea cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a furnizat in ultimii 3 ani impliniti (de la data termenului limita pentru depunerea ofertei) produse de tipul celor solicitate prin caietul de sarcini, la care participarea ofertantului a fost in valoare cumulata de minimum 100.000 Euro fara TVA (pentru conversie se vor utiliza cursurile de schimb valutar mentionate la pct.III.2.2, iar pentru documentele suport privind experienta similara pe anul 2013, cursul valutar pentru 2013 va fi media cursurilor valutare ale BCE din lunile anterioare depunerii ofertelor).Se solicita completarea Formularului nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Recomandarile/certificarile vor fi emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse. Daca recomandarile/certificarile sunt depuse in copie, se va mentiona ?conform cu originalul? si vor fi insotite de semnatura deponentului., Certificat LAREXLa hartia de copiator A4 si A3 este obligatorie prezentarea certificatului LAREX sau echivalent pentru hartia ofertata, din care sa rezulte ca hartia respecta cerintele din caietul de sarcini. Ofertantul (operator economic si membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 15:38