Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE BORDURI , PAVELE SI RIGOLE CU CAPAC PREFABRICATE DIN BETON VIBROPRESAT


Detaliu pentru invitatia numarul 347165
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)
Numar invitatie: 347165/22.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIONARE BORDURI , PAVELE SI RIGOLE CU CAPAC PREFABRICATE DINBETON VIBROPRESAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)Cod fiscal: 5123640, Adresa: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu, Telefon: 0246245120, Fax: 0246245120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu, Romania, cod postal: 087180, telefon: +40 246245120, fax: +40 246245120, persoana de contact: elena mituleasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Prundu, sat Prundu, comuna Prundu, jud. Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE BORDURI , PAVELE SI RIGOLE CU CAPAC PREFABRICATE DINBETON VIBROPRESAT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONARE BORDURI , PAVELE SI RIGOLE CU CAPAC PREFABRICATE DINBETON VIBROPRESATPavele prefabricate din beton presat ( jumatati) , dimensiuni200x82, 5x80 cm cu culoare brun roscat -300 mp;
- Pavele prefabricate din beton presat ( jumatati ), dimensiuni200x82, 5x80 cmculoare gri deschis -1.000 mp;
- Pavele prefabricate din beton presat Tip ?I?, dimensiuni 200x165x8cm culoare gri ? 12.000 mp;
- Pavele prefabricate din beton presat Tip ?I?, dimensiuni 200x165x8cm culoare rosu ? 2.000 mp;
- Borduri prefabricate din beton presat, dimensiuni 500x100x150 cm culoare gri- 20.000ml ;
- Borduri prefabricate din beton preset, dimensiuni 500x100x150 cm culoare rosu ? 500 ml;II.Rigola cu capac din beton armat pentru trafic rutier cu urmatoarele dimensiuni: -Rigola deschisa din beton vibropresat tip carosabil 400x300x120 cm, nr. bucati 1.000;
-Rigola din beton vibropresat 600x650x300, nr. bucati 1.000;
-Capac beton armat vibropresat in forma de?I? 480x300x150 nr. bucati 1.000;
II.1.6) CPV: 44113100-6 - Materiale pentru pavare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 560, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este de 11.000 lei.cursul de referinta euro/alta valuta este cursul BNR din 01.04.2013.Modul de constituire a garantiei de participare, conform art. 86, alin 1 din HG 925/2006: Scrisoare de garantie bancara in original (conform formular din sectiunea IV);Ordin de platain contul Autoritatii Contractante, contulRO93TREZ3245006XXX000218 Trez. Hotarele, judetul Giurgiu.perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoare contractului fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie : - virament bancar intr-un cont de garantie deschis la o banca a furnizorului.- scrisoare de garantie bancarade buna executie. (In acest caz ofertantul are obligatia de a constitui in maxim 7 zile de la semnarea contractului garantia de buna executie, care devine anexa la contact.)- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. (In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive din sumele datorate si cuvenite contractantultui pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este putaor de dobanda in favoarea contractantului).Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta minima obligatorie: prezentare formular A (declaratie privind eligibilitatea) din sectiunea IVCerinte minime obligatorii: 1. completare formular B (declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art . 181)din sectiunea IV2. Formulare de plata a taxelor si impozitelor, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, astfel: - D.G.F.P.: certificat de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului (in original sau copie legalizata, copie conform cu originalulu)- Directia de Impozite si Taxe Locale : certificat de plata a taxelor si impozitelor locale (in original sau copie legalizata, copie conform cu orginalul)-certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010.-decl. privind neincadrarea in prev art.69^1 din OUG.34/2006.reprezentant legal: Corbea Catalinconsilieri locali: Cristescu Gigi; Burgui Alexandru; Buca Tudor; Mire Ion; Stan Marin; Moescu Florentina; Sandu Elena; Preda Mariana; Ticu Ghe Marin; Ticu D Marin; Tanase Nicu; Lupu Marian; Macasoi Petrica;comisia de evaluare: Presedinte: Cristescu Gigi;membrii: Stoica Ioana; Navargeac Ion; Nedelcu Lidia; Surugiu Oana; Comaneanu Dumitra; Cerinte minime obligatorii: Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului in original, copie legalizata sau copuie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.-Certificat de inregistrare emis de OficiulRegistrului Comertului ? in copie;
-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte minime obligatorii: 1. Completare formularC "Informatii generale" din sectiunea IV, Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei- 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei- 2012 - 1 euro = 4, 4287 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg.si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.2. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani pe care ofertantul trebuie sa o indeplineasca sa fie de minim 1.000.000 lei.Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) vizate si inregistrate.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara trebuie sa depuna documente care dovedesc ca in ultimii 5 ani nu a fost condamnata, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitatile unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si sau pentru spalare de bani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte minime obligatorii: 1. Completare formular C2 din sectiunea IV"Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani"2. Ofertantul va face dovada incheierii in ultimi 3 ania cel putin un contract sau mai multe contracte de furnizare produsea caror valoare insumata sa fie de minim 500.000 lei3. Pentru contractele prezentate, ofertantii vor atasa copii dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea produselor..Cerinta minima obligatorie :2.Certificat de conformitate, care atesta conformitatea produselor elaborat de un organism de certificare recunoscut;Cerinta minima obligatorie: Daca este cazul, se completeaza formularul D din sectiunea IV, cu subcontractantii si specializarea acestora. Certificare ISO 9001;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
durata de livrare
30
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer