Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare buldoexcavator


Detaliu pentru invitatia numarul 336437
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MALU (CONSILIUL LOCAL MALU)
Numar invitatie: 336437/01.10.2012
Denumire contract: Achizitionare buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MALU (CONSILIUL LOCAL MALU)Cod fiscal: 16048420, Adresa: COMUNA MALU, JUD. GIURGIU, Malu, Telefon: 0246241106, Fax: 0246241106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MALU, JUD. GIURGIU, Malu, Romania, cod postal: 087261, telefon: +40 246241106, fax: +40 246241106, persoana de contact: DAIA STELEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Malu, Soseaua Giurgiului, nr. 115, comuna Malu, Judetul Giurgiu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Primaria Malu doreste achizitionarea unui buldoexcavator destinat realizarii de lucrari de intretinere aflate in administrarea comunei Malu dupa cum urmeaza: reprofilarea si indreptarea drumurilor, saparea de santuri pentru colectarea apelor pluviale, efectuarea lucrarilor de intretinere si curatare prin indepartarea pietrelor si bolovanilor, a aluviunilor, incarcarea/descarcarea deseurilor pentru asanarea suprafetelor acopertite cu gunoaie, efectuarea de lucrari de intretinere si amenajare a santurilor, degajarea pamantului rezultat in urma saparii santurilor, lucrari de nivelare a terenurilor, lucrari de deszapezire pe timp de iarna a drumurilor comunale, etc.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4800 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data depunerii ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta cf.art.89 si 90 din HG 925/20063. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92 alin.1 din HG 925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34 din 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din O.U.G.34 2006;3. Certificat fiscal eliberat de Directia de impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata fata de bugetul local ?i ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular nr. 9;5. Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu nominalizarea persoanelor ce detin functii de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ?oava Eugen - primar;Jantea Mirel - Viceprimar;Dinu Mihai ? consilier local;Gongu Maria ? consilier local;Mitiloaga Florea ? consilier local;Moraru Marius -Sorin ? consilier local;Neagu Catalin-Gigi ? consilier local;Peia Marin ? consilier local;Petrea Daniel-Marius ? consilier local;Puiu Ion ? consilier local;Rugina Linica ? consilier local;Tudor Stelian-Sorin ? consilier local. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu 30 de zile inainte de depunerea a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimi 3 ani, Bilant contabil la 31.12.2011 sau orice alt document prin care se poate demonstra situatia financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lilvrari din ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din sectiunea ?DOCUMENTE? a anuntului.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer