Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 355678
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VALEA URSULUI
Numar invitatie: 355678/12.11.2013
Denumire contract: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA URSULUICod fiscal: 2613850, Adresa: COMUNAVALEA URSULUI, JUDETUL NEAMT, Valea Ursului, Telefon: +40 0233763003/ 0744186206, Fax: +40 0233763007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNAVALEA URSULUI, JUDETUL NEAMT, Valea Ursului, Romania, cod postal: 617495, telefon: +40 0233763003/ 0744186206, fax: +40 0233763007, persoana de contact: IONEL ROSU CHIRILA RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNAVALEA URSULUI, JUDETUL NEAMT, Valea Ursului, Romania, cod postal: 617495, telefon: +40 0233763003/ 0744186206, fax: +40 0233763007, persoana de contact: IONEL ROSU CHIRILA RADU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 248, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare are o valoare de 3.700 lei, fiind valabila 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Perioada de valabilitate a GP este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante in original; un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari in original; virament bancar in contul autoritatii contractante RO02TREZ4925006XXX000170, Trezoreria Roman, CUI 2613850; se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii. Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul leu/alta valuta comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria IMM (se vor prezenta documente conform Legii 346/2004), valoarea se reduce la 50%.Daca CNSC respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retinere din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in termen de maxim 7 zile de la semnarea contractului.Modul de restituire a garantiei. In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmiriiProcesului ? verbal de receptie a produselor (art. 92 din HG 925/2006.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul 1.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul 2Conditie de calificare: -Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cf. art. 209, alin. 1 din Ordin nr. 509/2011 ANRMAP.Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul 3Pentru demonstrarea calitatii de participant, fie in nume propriu, fie ca asociat in cadrul unei asociatiei.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Formularul nr. 4, solicitare conform Art. 1 si 2 din Ordinului nr.314/12.10.2010 al presedintelui A.N.R.M.A.P.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 in conformitate cu Formularul nr. 5Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundereDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: SMERIA VIOREL ? PrimarROSU CHIRILA IONEL ? ViceprimarZAHARIA IOAN ? SecretarZAHARIA CORNELIA ? Contabil sefBARZU DORU ? ConsilierMAFTEI GHEORGHE ? ConsilierNOVAC IOAN ? ConsilierBLAGA VASILE ? ConsilierNAZARE IOAN ? ConsilierPOPOVICI CONSTANTIN ? ConsilierVILICHE VALENTINA ? ConsilierMIHAI GHEORGHE ? ConsilierANCUTA TUDOR ? ConsilierROSU C.CONSTANTIN ? ConsilierROSU ICONSTANTIN ? ConsilierAFLOAREI ALEXANDRU - ConsilierNota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractui ce urmeaza a fi atribuit. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractui ce urmeaza a fi atribuit;Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 : sa fie in valoare de cel putin 490.000 lei, conform cu modelul de Formular anexat.Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri globala incepand de la data infiintarii si pana in prezent.Pentru IMM se va tine cont si de facilitatile oferite de Legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin 2 (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii).Pentru dovedirea indicatorului de cifra de afaceri din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), autoritatea contractanta solicita prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani inregistrate si vizate la institutiile abilitate sau a oricaror documente edificatoare care sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat leul, se va folosi pentru conversie cursul de schimb leu/alta valuta mediu anual comunicat de catre BNR. (www.bnr.ro).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat fisele de Informatii generale si copii ale documentelor edificatoare care sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor gupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, cantitati, beneficiari. Din aceasta lista trebuie sa rezulte ca ofertantul a efectuat si livrari cu obiect similar cu cel al contractului care se atribuie, efectuate in baza unui contract, livrari in valoare de cel putin 240.000 lei, fara TVA. Prezentare certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii conform SR EN ISO-9001 - sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer