Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare BULDOEXCAVATOR CU DURATA DE FUNCTIONARE MAXIM 7.500 ORE SI SA NU FIE FABRICAT INAINTE DE ANUL 2007


Detaliu pentru invitatia numarul 343373
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SCRIOASTEA (PRIMARIA COMUNEI SCRIOASTEA)
Numar invitatie: 343373/04.03.2013
Denumire contract: Achizitionare BULDOEXCAVATOR CU DURATA DE FUNCTIONARE MAXIM 7.500 ORE SI SA NU FIE FABRICAT INAINTE DE ANUL 2007
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SCRIOASTEA (PRIMARIA COMUNEI SCRIOASTEA)Cod fiscal: 6853317, Adresa: comuna Scioastea, Scrioastea, Telefon: 0247459406, Fax: 0247459406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Scioastea, Scrioastea, Romania, cod postal: 147315, telefon: +40 247459406, fax: +40 247459406, persoana de contact: MARIAN SEFU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Scrioastea, judetul Teleorman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare BULDOEXCAVATOR CU DURATA DE FUNCTIONARE MAXIM 7.500 ORE SI SA NU FIE FABRICAT INAINTE DE ANUL 2007
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare BULDOEXCAVATOR CU DURATA DE FUNCTIONARE MAXIM 7.500 ORE SI SA NU FIE FABRICAT INAINTE DE ANUL 2007
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 089 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1281 lei-perioada de valabilitate va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertlor.Pentru garantia de participare constituita in alta moneda, se va face echivalenta leu/valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1. Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei. III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: declaratie privind eligibilitatea-formular nr.1, Certificat de participare cu oferta independenta-formular nr. 11, Decl. priv. calitatea de participant la procedura-formular nr.3, Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz. art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formular nr.2, Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69, ind. 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formular nr.1C.Persoane cu functii de decizie din cadrul A.C.: -primar-Sefu Marian, viceprimar-Gana Iosif, secretar-Pirvan Simona Valentina, contabil-Spataru Alexandra, consilieri locali-Naie Nicu, Streinu Georgeta, Andrei Ionut, Visan Daniela, Dinu Sorinel, Trusca Nicolae, Sima Danut, Marinica Anghel, Martac Mielu, Spataru Alexandru, Paune Dumitru. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata su copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul'', din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru ofertantul clasat pe primul loc se solicita prezentarea, pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ONRC (in original/copie legalizata).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in valoare de minim/cel putin 256178 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unei liste a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un cient privat si, din motive obiective, operatorul ecenomic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Prezentare Standarde de asigurare a managementului calitatii-Prezentarea unui certificat SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de cerificare acreditat, sau alte documente echivalente.Se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de catre operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer