Achizitie publica - Achizitionare BULDOEXCAVATOR CU DURATA DE FUNCTIONARE MAXIM 5.500 ORE SI SA NU FIE FABRICAT INAINTE DE ANUL 2007
Detaliu pentru invitatia numarul 344449
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344449/28.03.2013
Denumire contract: Achizitionare BULDOEXCAVATOR CU DURATA DE FUNCTIONARE MAXIM 5.500 ORE SI SA NU FIE FABRICAT INAINTE DE ANUL 2007
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SCRIOASTEA (PRIMARIA COMUNEI SCRIOASTEA)Cod fiscal: 6853317, Adresa: comuna Scioastea, Scrioastea, Telefon: 0247459406, Fax: 0247459406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Scrioastea, Scrioastea, Romania, cod postal: 147315, telefon: +40 247459406, fax: +40 247459406, persoana de contact: MARIAN SEFU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com. Scrioastea, jud. Teleorman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare BULDOEXCAVATOR CU DURATA DE FUNCTIONARE MAXIM 5.500 ORE SI SA NU FIE FABRICAT INAINTE DE ANUL 2007
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare BULDOEXCAVATOR CU DURATA DE FUNCTIONARE MAXIM 5.500 ORE SI SA NU FIE FABRICAT INAINTE DE ANUL 2007
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1240 RON - perioada de valabilitate va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 30 zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru garantia de participare constituita in alta moneda, se va face echivalenta leu/valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei. III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Declaratie privind eligibilitatea - formular nr.1; Certificat de participare cu oferta independenta - formular nr.11; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr.3; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formular nr.2; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.69, ind.1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formular nr.1C. Persoane cu functii de decizie din cadrul A.C.: - primar - Sefu Marian; viceprimar - Gana Iosif; secretar - Pirvan Simona Valentina; contabil - Spataru Alexandra; consilieri locali - Naie Nicu, Streinu Georgeta, Andrei Ionut, Visan Daniela, Dinu Sorinel, Trusca Nicolae, Sima Danut, Marinica Anghel, Martac Mielu, Spataru Alexandru, Paune Dumitru. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, in oridinal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul'', din care sa reiasa/rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru ofertantul clasat pe primul loc se solicita prezentarea, pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in valoare de minim/cel putin 248000 RON. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unei liste a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Prezentare Standarde de asigurare a managementului calitatii - Prezentarea unui certificat SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditat, sau alte documente echivalente. Se accepta orice alte probe/dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 14:30