Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare buldoexcavator multifunctional second hand


Detaliu pentru invitatia numarul 337244
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comunei Peregu Mare (Primaria Comunei Peregu Mare)
Numar invitatie: 337244/11.10.2012
Denumire contract: Achizitionare buldoexcavator multifunctional second hand
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunei Peregu Mare (Primaria Comunei Peregu Mare)Cod fiscal: 3519569, Adresa: nr. 137, Peregu Mare, Telefon: 0740164934, Fax: 0257/459101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: nr. 137, Peregu Mare, Romania, cod postal: 317240, telefon: +40 257459101, fax: +40 257459161, persoana de contact: Kovacs Emeric
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Peregu Mare, localitatea Peregu Mare nr. 137, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare buldoexcavator multifunctional second hand
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare buldoexcavator multifunctional second hand
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se const.in conf.cu art.86 alin. 1 din HG 925/2006 si se prezinta in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii gar.de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Cuantumul garantiei de participare este de 2.600 lei. Contul Primariei Comunei Peregu Mare in care se va depune garantia de participare este RO09TREZ0315004XXX000014 deschis la Trezoreria Pecica. In cazul in care aceasta se const.printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conform art. 86 alin. 3 HG 925/2006. In cazul in care la proc.de achizitie participa ofertanti din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea docum.prev.in Legea 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Form.4 (Decl.priv.incadrarea in IMM). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din sit.prev.la art. 87 din HG 925/2006 si in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia in conf.art. 278/1, alin. 1 lit. a din OUG 34/2006. Garantia de participare se returneaza in conf.cu art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale HG 925/2006 integral si reprezinta 5% din val.contractului fara TVA. Scrisoarea de garantie emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa prevada daca activarea garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf.art.86 alin. 3 HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie de catre autoritatea contractanta in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre furnizor a obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUGnr. 34/2006 ? in original, F.7- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? in original, F.8- declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69/1 din OUG nr. 34/2006 ? in original F.9In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese, lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inlcusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali si membrii comisiei de evaluare) Kovacs Emeric ? primar; Morong Ioan ? viceprimar; Szauka Angela Adriana - secretar, Beran Cristina Brigitte - contabil, Kundla Ioan; Cseka Nicolae; Boicsuk Viorica; Ferchi Adrian; Redi Csaba; Vigh Elisabeta; Rostas Stefan; Farkas Alexandru; Voros Mihai; Szabo Etelka; Veres Nandor, Szikora Monika, Motelka Matilda, Takacs Augustin, Sculici Dan Claudiu. Nota: In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69/1, 180 si 181din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat. Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006. Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69/1, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.- declaratie privind calitatea de participant la procedura ? in original F.10;In cazul unei asocieri declaratia va fi prezentata de fiecare asociat.In cazul subcontractarii declaratia va fi depusa si de catre subcontractant.- certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? in original F.11-certificat ce atesta achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele emis de Autoritatea Publica Locala ? in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta certificatele mai sus mentionate (daca in tara de origine se emite acest gen de inscrisuri), sau documente in echivalent traduse in limba romana de un traducator autorizat, sau o declaratie pe proprie raspundere referitoare la indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele aferente acestor categorii de datorii.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.-certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalulIn cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. art. 15 din Legea nr. 359/2004. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulteindeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - fisa de informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon si fax, cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar, care sa contina si cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani.Pentru persoanele juridice straine, cifra de afaceri se va exprima potrivit cursului leu/euro mediu anual comunicat BNR pentru anul: 2009, 1 euro = 4.2373 ron; 2010, 1 euro = 4.2099 ron; 2011, 1 euro = 4.2379 ron, Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a mai fi indeplinitcel putin un contract similar de furnizare utilaje. Documente relevante: - lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- experienta similara: maxim 2 contracte de furnizare, cu o valoare cumula de cel putin 130.000 lei fara TVA, insotit de certificate/documente/recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii.Pentru echivalenta leu/valuta se va tin, Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Asociatii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor., Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 18:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer