Achizitie publica - Achizitionare buldoexcavator multifunctional second hand
Detaliu pentru invitatia numarul 348880
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348880/19.06.2013
Denumire contract: Achizitionare buldoexcavator multifunctional second hand
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SeitinCod fiscal: 3518849, Adresa: str. Revolutiei nr. 47, seitin, Telefon: +40 257/415114, Fax: +40 257/415203
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Revolutiei nr. 47, seitin, Romania, cod postal: 317315, telefon: +40 257415114, fax: +40 257415203, persoana de contact: Mircea Totorean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei Seitin, loc. Seitin, str. Revolutiei nr. 47, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare buldoexcavator multifunctional second hand
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In contractul care urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune achizitionare 1 (unu) buldoexcavator multifunctional second hand, cu respectarea cerintelor si parametrilor tehnici minimali cuprinsi in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 032 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2580 lei si se poate constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC. Garantia de participare se va constitui in lei sau echivalentul in alta valuta, la cursul afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO53TREZ0315006XXX000286 deschis la Trezoreria Pecica.In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 2781, alin. 1 lit.b din O.U.G. nr. 34/2006 prin OUG 77/2012.
Garantie de buna executie
5% din val.contractului, fara TVA, in maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contractului, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/o societate de asigurari care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea art. 90(3) din H.G. 925/2006. Daca garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Se va restitui de catre AC, conform art. 92(1) din H.G. 925/2006, actualizata in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a utilajului care face obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca Primaria Comunei Seitin nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizat.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se a comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante1. Alina Popa - Presedintele Comisiei de evaluare2. Ardelean Mariana - Secretarul Comisiei de evaluare3. Bulz Tanasa- Membru al Comisiei de evaluare4. Siclovan Mirela Claudia- Membru al Comisiei de evaluare/supleantConsilierii locali: Misaras Flavius Stefan, Chindris Nicolae, Telcean Dumitru, Mosneang Mihai, Stefanica Ion, Popa Cristian, Rosu Remus, Rotaru Neculai Valentin, Crasnic Mirela Lenuta, Popa Angelica, Buha Stefan Adrian, Joos Daniela AnisoaraReprezentant legal Totorean Mircea Sabin? Primarul Comunei SeitinMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularele nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata; nr. 6.1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata si nr. 6.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? in original.In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2). Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 2 (cf. Ordin nr. 314/2010).3). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1. Prezentarea acordului ferm de sustinere, in forma autentica, Formularul nr. 14 si Formularul nr. 152. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 6, 6.1. si 6.2., in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181, lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4). Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Mod de dovedire: In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: 1.Formularul nr. 11 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati) ? in original.2.Contractul de asociere conform Formularului nr. 12 (Acord/Contract de asociere), in original, si Formularul nr. 13 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1). Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2). Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducerea certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cerinta obligatorie: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 258064 lei (pentru persoanele juridice romane).Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente.Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva., 2. Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Formularul nr. 18Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au furnizat utilaje similare similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri prin maxim 2 contracte avand ca obiect furnizarea de utilaje similare (buldoexcavator, utilaje excavatoare), cu o valoare cumulata de 129032 lei la care se adauga TVA- contractele se vor putea prezenta in copie dupa partile relevante din acestea.- livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea unei certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- se va atasa Formularul nr. 8 (Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati) ? in original..Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 17:08