Achizitie publica - Achizitionare buldoexcavator necesar pentru:- intretinere pasuni.
Detaliu pentru invitatia numarul 334964
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334964/06.09.2012
Denumire contract: Achizitionare buldoexcavator necesar pentru: - intretinere pasuni.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Topana (Primaria Topana)Cod fiscal: 5209866, Adresa: Loc. Topana, jud. Olt, Topana, Telefon: 0249/469.501, Fax: 0249/469.501
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Topana, jud. Olt, Topana, Romania, cod postal: 237485, telefon: +40 249469501, fax: +40 249469501, persoana de contact: Gheorghe Barbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Topana, judetul Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare buldoexcavator necesar pentru: - intretinere pasuni.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare buldoexcavator nou
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 296, 910 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 5 000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta;2)sa faca referire expresa la procedura organizata de A.C.;3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit;4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata;5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita;6)sa contina parafa lizibila a bancii emitentesi/sau semnatura autorizata;7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare -ordin de plata(cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) incontul nr. RO37TREZ5065004XXX006047 deschis la Trezoreria Slatina, jud. Olt , confirmat de trezorerie.- I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Deasemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut inmod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatiaeste respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, O suma calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Certificat de participare cu oferta independenta;Decl.privind calitatea de participant la procedura;Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G.nr. 4/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Decl.pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoane cu functii de decizie din cadrul A.C.: Barbu Gheorghe ? primar; Popescu Viorel Marius-viceprimar, Calugareanu Elena Daniela - secretar, Diaconu Floarea - contabil, Popescu Marinel Marius, Calugareanu Marius, Chirita Ghe., Radulescu Ion, Stoica Florica, Grigoroiu Marin, Popescu Ghe., Grigoroiu Ghe. - consilieri locali . Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC, in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Obiectulcontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Certificat de inregistrare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii trei anitrebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 300.000 lei.Se va completa Formular 10 (informatii generale)Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei va fi cursul stabilit de BNR, pentru care se calculeaza situatia financiara aferenta., Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente aferente anilor 2009, 2010, 2011 in copie certificata conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani - Formular 11.Se solicita experienta similara - Formular 12Prezentarea cel putin a unui contract de furnizare prin care a livrat un produs asemanator cu cel ofertat in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii, daca este cazul.Se completeaza formularul cu subcontractantii si specializarea acestora conform Formularului nr.14.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 09:41