Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare buldoexcavator necesar pentru intretinere pasuni


Detaliu pentru invitatia numarul 341053
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA COLONESTI- JUDETUL OLT
Numar invitatie: 341053/17.12.2012
Denumire contract: Achizitionare buldoexcavator necesar pentru intretinere pasuni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COLONESTI- JUDETUL OLTCod fiscal: 4394501, Adresa: COMUNA COLONESTI, SAT BATARENI, NR 15, JUDETUL OLT, Colonesti, Telefon: +40 249463001, Fax: +40 249463103
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna COLONESTI, str.Principala, nr.62, judetul OLT, Colonesti, Romania, cod postal: 237080, telefon: +40 249463103, fax: +40 249463103, persoana de contact: Mircea Valerica Stan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria COLONESTI, str.Principala, nr.62, judetul OLT, Colonesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare buldoexcavator necesar pentru intretinere pasuni
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare buldoexcavator nou
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 315, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 4 000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta ; 2)sa faca referire expresa la procedura organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, ) cont bancar RO05TREZ5065004XXX006041 deschis la TrezoreriaSlatina- I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Deasemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut inmod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, o suma calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaSe va completa si prezenta Formularul nr. 1 semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantuluiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa si prezenta Formularul nr.2 semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantuluiCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificat eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa si prezenta Formularul nr.3 conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa si prezenta Formularul nr.5 semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantuluiDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa si prezenta Formularul nr.4 conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011Persoane cu functii de decizie din cadrul A.CMircea Valerica Stan - primar; Miu Florin - viceprimar; Burducel Constanta Luminita - secretar;Marin Stelian, Georgescu Cristian, Rosu Ion, Anghel Radu, Porojan Marius, Niculae Catalin, Popa Constantin, Laba Ion, Constantin Nicolae Laurentiu, Visoiu Dumitru - consilieri locali. Certificatul constatator din care sa rezulte obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuitSe va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertei.Certificatul constatator se va prezenta in original/copie legalizata/copie "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind cifra de afaceri a ofertantului pentru anii 2009, 2010 ?i 2011Media cifrei de afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 350.000 lei, Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente aferente anilor 2009, 2010, 2011 in copie certificata conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.Se va prezenta a cel putin un contract de furnizare din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare in valoare de cel putin 315.000 lei 3 ani Se va completa Formularul nr. 7Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta documente suport (cel putin un document/parti relevante contract/proces verbal de receptie etc.), prin care sa se faca dovada furnizarii produselor la valoarea prezentata. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu de schimb valutar Euro / RON publicat de Banca Nationala a Romaniei din data publicarii prezentei invitatii de participare pe site-ul: www.bnr.ro.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita in totalitate de catre unul din asociati. Daca este cazul, un angajament ferm in forma autentica, semnat de catre persoana care garanteaza sustinerea, Va fi prezentat pliant , carte tehnica a produsului ofertat emis de catre producator-copie cf cu originalul care sa certifice datele tehnice prezentate in oferta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (se vor accepta certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer