Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitionare buldoexcavator nou pentru Consiliul Local Curtuiseni?.


Detaliu pentru invitatia numarul 100727
Autoritate contractanta
COMUNA CURTUISENI (PRIMARIA COMUNEI CURTUISENI)
Cod de identificare fiscala: 4856066
Adresa: Curtuiseni nr.13, Curtuiseni
Telefon: 0259465032
Fax: 0259465032
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?Achizitionare buldoexcavator noupentru Consiliul LocalCurtuiseni?.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 29522620-6 - Utilaje excavatoare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: ?Achizitionare buldoexcavator noupentru Consiliul LocalCurtuiseni?.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 15.11.2007 12:01
Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Curtuiseni, Comuna Curtuiseni, nr. 13, judetul Bihor
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat emis de catre DGFP privind achitarea bligatiilor de plata la bugetul general consolidat. Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut în obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii.Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani.Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 500.000 RonSe va prezenta o lista a principalelor livrari efectuate în ultimii 3 ani, însotita de certificari de buna executie a contractelor, eliberate de catre beneficiarii livrarilor.
Costul documentatiei de atribuire este de 100 Ron si se poate obtine de la sediul autoritatii contractante. Persoana de contact: Fele Floare, l tel :0259/465032
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer