Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR NOU PE PNEURI


Detaliu pentru invitatia numarul 349627
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA UNTENI
Numar invitatie: 349627/28.06.2013
Denumire contract: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR NOU PE PNEURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA UNTENICod fiscal: 3433858, Adresa: com.Unteni, jud. Botosani, Unteni, Telefon: 0231543802, Fax: 0231843802
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Unteni, jud. Botosani, Unteni, Romania, cod postal: 717435, telefon: +40 231543802, fax: +40 231543802, persoana de contact: Otilia Soptica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI UNTENI, LOCALITATEA UNTENI JUDETUL BOTOSANI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR NOU PE PNEURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea unui utilaj (buldoexcavator) cu specificatii minime stabilite prin caietul de sarcini, destinat lucrarilor de infrastructura rutiera, pentru curatarea rigolelor, excavare, incarcare, deszapezire, etc.ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR NOU PE PNEURI Comuna Unteni , Judetul Botosani
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 272, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Valoarea garantiei de participare este de 5.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 2781 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 2.800 lei.b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia poate fi constituita : - Prin Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documetatia de atribuire (Formular nr.1)- Prin virament bancar: Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO77TREZ1165006XXX004381, deschis la Trezoreria BOTOSANI ? ( se va prezenta in original) CUI: 3433858 - COMUNA UNTENIData pentru care se determina echivalenta leu/EURO: 30.04.2013 (1 euro = 4, 3237 lei).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractata ( fara TVA).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: a) Instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante-Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. -Formular nr. 3
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare Formular 12 A - Declaratie privind eligibilitateaNote: a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic)In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si sau tehnico-profesional de catre terti/sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCompletare : Formular 12 B- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat).- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul de lucru care va fi implicat in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Se accepta prezentarea documentelor in Original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Note: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita eventualilor subcontractantib) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociatPentru tertul sustinator se solicita Declaratia de neincadrare in prevederile art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006Completare Formular 12C ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010Completare Formular 12L ? Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, se solicita prezentarea acestui formular de catre fiecare asociat implicat in oferta.Completare Formular nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Nota: Operatorii economici participanti la procedura Ofertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareLista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Timisag Dumitru ? Primar, Paladi Constantin ? Viceprimar, Ursachi Vasile ? Secretar, Paval Maria ? Consilier contabilitate, Soptica Otilia ? Responsabil achizitii publice, Nastasa Marius-Crinu- membru in comisia de evaluareBugetul local a fost aprobat de catre Consiliul Local Unteni, din care fac parte urmatorii consilieri locali: Andrisan Laura, Axanei Alina Mihaela, Bercea Cristina Maria, Dolhascu Iuliana, Fortoes Costel, Listar Gheorghe Manole, Prisacariu Viorica, Achitei Ioan, Tucaliuc Elena, Toma Constantin. Prezentarea de certificate / documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitateDocumente de confirmare1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, valabil la data limite de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 500.000 lei sau echivalentul sumei in Euro la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeanapentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniLista se va completa si depune in original, insotita de cel putin a unui document /contract/proces-verbal de receptie (si care vor contine informatii privind: valoarea si perioada de furnizare, prin care sa confirme livrarea de produse similare a carui valoare sa fie de minim 250.000 lei fara TVA. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9oo1:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalent.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer