Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE IN LEASING FINANCIAR


Detaliu pentru invitatia numarul 338690
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL VINJU MARE (PRIMARIA VINJU MARE)
Numar invitatie: 338690/02.11.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE IN LEASING FINANCIAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL VINJU MARE (PRIMARIA VINJU MARE)Cod fiscal: 7536970, Adresa: STRADA RAHOVEI, NR. 8, VANJU MARE, MEHEDINTI, Vanju Mare, Telefon: 0252350660, Fax: 0252350097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA RAHOVEI, NR. 8, VANJU MARE, MEHEDINTI, Vanju Mare, Romania, cod postal: 225400, telefon: +40 0252350660, fax: +40 0252350097, persoana de contact: PRIMARIA VINJU MARE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA VINJU MARE, STRADA RAHOVEI, NR. 8, JUDETUL MEHEDINTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE IN LEASING FINANCIAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE IN LEASING FINANCIAR
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 188 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 5 483, 73 lei, echivalentul a 1200 euro (1 euro = 4.5698 lei, curs valutar BNR din data de 11.10.2012 );
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conform din H.G. 925/2006. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare.Pentru virament bancar se va utiliza contul RO41TREZ46521360250XXXXX deschis la Trezoreria Vinju Mare, Beneficiar: Primaria Vinju Mare, cod fiscal 7536970 . Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si parte din garantia de participare, respectiv suma de 2741, 88 lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Primariei Vinju Mare, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Completarea formularului nr. 12A- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Completarea formularului nr. 12B- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ?emis de Administratia Finantelor Publice.- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale(in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Directia de Impozite si Taxe Locale.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura -formularul nr. 12C- Declaratia de participare cu oferta independenta ? formularul N-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul nr. 12DPersonal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :1. Primar Rugina Nicolae, 2. Viceprimar Gogea Puiu, 3. Drinceanu Silvia - contabil, 4. Sirbu ? Cretu Elena Adina - secretar, 5. Andrita Dan - persoana cu responsabilitati in domeniul achizitiilor publice6.Consilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Tita Samuel Eduard, Hirsovescu Puiu, Mijaiche Alexandru, Ciovica Ion, Cracea Ionel, Ionitoiu Mariana Dani, Boceanu Mihai Misu, Moldoveanu Florin, Maliborschi Marinescu Aida, Popescu Valentin Cristian, Carapencea Ion, Toader Octavian, Marcu Adrian, Dumitrescu Mihai. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, certificat constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.2. Pentru persoane juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romanaAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare de 548376 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor- Se va completa formularul 12 E si anexele.- Se vor prezenta copii conform cu originalul dupa contracte si cel putin o recomandare. Documente care dovedesc standardele de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP ATASATA LA ANUNT
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer