Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE


Detaliu pentru invitatia numarul 348283
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BILTENI (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 348283/10.06.2013
Denumire contract: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BILTENI (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4956170, Adresa: COMUNA BILTENI, JUDETUL GORJ, Balteni, Telefon: +40 253233302, Fax: +40 253233302
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BILTENI, JUDETUL GORJ, Balteni, Romania, cod postal: 217060, telefon: +40 253233302, fax: +40 253233302, persoana de contact: Maria RASCOL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Bilteni situat in Comuna BILTENI, Judetul GORJ, Romania, cod postal: 217060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 lei, echivalentul a 1156, 41 euro (1 euro = 4.3237 lei, curs valutar BNR 30.04.2013). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui in lei, intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO87TREZ3405006XXX000401 deschis la TREZORERIA ROVINARI (codul fiscal al autoritatii contractante: 4956170)b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuirec) prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea - completare Formular 12A;Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006-completare Formular 12B;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular 12CDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 ?completare Formular 12 D.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. in original/copie conform cu originalul, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertelesi Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul in original/copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular FNPersonal responsabil cu atribuirea si derularea contractului: 1 Pasarin Gheorghe, Primar2 Oprea Dumitru, Vice-Primar3 Saftoiu Dan, Secretar4 Rascol Maria-Georgiana, Administrator5 Mirea Iuliana, Contabil6 Vladut Daniela, Consilier asistent7 Mateescu Gheorghe, Consilier local8 Coltescu Traian, Consilier local9 Ciurea Constantin, Consilier local10 Panescu Cornel, Consilier local11 Baloi Ion, Consilier local12 Dragomir Viorel, Consilier local13 Cojoc Vasile, Consilier local14 Bilteanu Nicolae, Consilier local15 Ilie Daniel, Consilier local16 Cinciulescu Ionut Alin, Consilier local17 Saulescu Grigore Ion, Consilier local18 Scutaru Dumitru, Consilier local19 Lungan Nicolae, Consilier local20 Braia Alexandru, Consilier local - certificat de inregistrare, copie certificata prin semnatura autorizata si stampilata de reprezentantul ofertantului.Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor ; care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, prezentat in original sau copie conforma cu originalul.Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare / altele echivalente, cu viza in termen.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conforma cu originalul, semnat si parafat de reprezentantul ofertantuluiPersoane juridice / fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afacere globala aferenta ultimilor 3 aniCurs referinta 2010:4.2099Curs referinta 2011:4.2379Curs referinta 2012:4.4287Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari in ultimii 3 ani, Lista de experienta similara Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentrusistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 :2000 sauechivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer