Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE DE LUCRU IN LEASING FINANCIAR


Detaliu pentru invitatia numarul 354016
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA HOMOCEA
Numar invitatie: 354016/24.09.2013
Denumire contract: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE DE LUCRU IN LEASING FINANCIAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HOMOCEACod fiscal: 4350688, Adresa: COMUNA HOMOCEA JUDETUL VRANCEA, Homocea, Telefon: +40 237271116, Fax: +40 237271116
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA HOMOCEA JUDETUL VRANCEA, Homocea, Romania, cod postal: 627175, telefon: +40 237271116, fax: +40 237271116, persoana de contact: NECULAI IONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local Homocea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE DE LUCRU IN LEASING FINANCIAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Buldoexcavator cf. Caietului de sarciniEchipamente de lucruCupa de excavare cu latime demin. 600 mmCupa incarcator multifunctionala 4x1 , cu capacitate de min. 1mcKit furci stivuireCupa trapezoidalaCupa taluzare latime min, 1.500 mmCuplor rapid pe bratul de excavare pentru echipamentele de lucruCiocan hidraulic dotat cu spit si dalta, greutate min. 360kg, diametru spit min. 60mm, frecventa de impact min.700 max.2000 batai/minMotor hidraulic foreza, dotat cu 4 sfredele cu diametre intre 220-230 mm, 300-310 mm, 450-460mm, 600-610mm
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare? 7000 lei (in cazul IMM-urilor 50%). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-90 zile?de la termenul limita de depunere/primire a ofertei. In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Modul de constituire a garantiei de participare conform art.86 alin.(1) din H.G.925/2006 actualizata: care se prezinta in original conform Formular 10.Garantia de participare se poate depune si in valuta.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Numerar la casieria Primariei.- In cazul respingerii unei contestatii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in functie de valoarea estimata a contractului, suma care se va calcula corespunzator, in conformitate cu art. 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 actualizata.Garantia de participare se va retine si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.CompletareFormular 12A (declaratie privind eligibilitatea)(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr.2- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completarea formularului Declaratie 2B-Prezentare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)-Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat-formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se deschid ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale petru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1*) (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art.69.1*) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Bataru CosticaCiuleiu Costel, Constantinescu Mihai, Iacob Nelu, Laptaru Petrica, Lupu Viorel, Misan Florin, Melu Stefan, Mitrofan Hristea, Pinzaru Petru, StoicanIonut, Spulber Maricica, Rades Cristian, Rades Gheorghe, Traistaru Iorgu, Ionescu Neculai, Petrea Narcis-Corneliu, Calfa Cerasela Carmen.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie) Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane-obiectul de activitate al ofertantului include livrarea/comertul de produse ce fac obiectul achizitiei publice-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii;Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in copie conform cu originalul. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Obiectul de activitate, cod CAEN inscris in certificatul constatator, trebuie sa aiba corespondenta cu obiectul contractului ce se va atribui.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (minim 360.000 lei). Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Cerinta nr.2: Experienta similara: In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei ref. la experienta similara, ofertantul/operatorul economic va depune certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa demonstreze furnizarea de produse similare in baza a maximum 3 contracte incheiate in ultimii 3 ani (calculate de la data limita de depunere a ofertelor) in valoare totala de minimum 360.000 lei exclusive TVA.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila"conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata.Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte. Cerinta nr.1 Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer