Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitionare buldoexcavator second-hand pentru Consiliul Local Ciuhoi ?.


Detaliu pentru invitatia numarul 225498
Autoritate contractanta
COMUNA CIUHOI (PRIMARIA)
Cod de identificare fiscala: 4820291
Adresa: COMUNA CIUHOI nr. 160, Ciuhoi
Telefon: 0259 441128
Fax: 0259 441128
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?Achizitionare buldoexcavator second-handpentru Consiliul LocalCiuhoi ?.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ?Achizitionare buldoexcavator second-handpentru Consiliul LocalCiuhoi ?.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 01.09.2009 13:18
Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Ciuhoi, Localitatea Ciuhoi, nr. 160
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2009 15:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Ciuhoi, Localitatea Ciuhoi, nr. 160
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 120, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut în obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii .Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 360.000 Ron.Se va prezenta o lista a principalelor livrari efectuate în ultimii 3 ani, însotita de certificari de buna executie a contractelor, eliberate de catre beneficiarii livrarilor. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba efectuate în ultimii 3ani cel putin 1 contract de furnizare similar (cod CPV43262000-7 Utilaje excavatoare) in valoarede minim 36.000 Ron (fara TVA).
Documentatia se poate obtine de la sediul Primariei. Persoana de contact: Zatyko Stefan, tel: 0259/441128
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer