Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE BUNURI ? DOTARI MOBILIER PENTRU CENTRU DE ZI IEDERA PENTRU COPIII CU SINDROM DOWN


Detaliu pentru invitatia numarul 319530
Detaliu invitatie
Tip legislatie: -
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 319530/06.01.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE BUNURI ? DOTARI MOBILIER PENTRU CENTRU DE ZI IEDERA PENTRU COPIII CU SINDROM DOWN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Oradea, P-ta Unirii nr. 1, Sala Ghiseelor parter (Servicul Relatii cu Publicul)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Mica a Primariei Municipiului Oradea, et. I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE BUNURI ? DOTARI MOBILIER PENTRU CENTRU DE ZI IEDERA PENTRU COPIII CU SINDROM DOWN
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare bunuri ? dotari mobilier, aferente proiectului ?Reabilitare si Extindere imobil situat in strada Louis Pasteur nr. 42, pentru obiectivul: Centru de zi Iedera pentru copiii cu sindrom Down?, Cod SMIS 13785
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 715 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificareCERTIFICAT PART. CU OFERTA INDEP; DECL.CALITATE PARTICIPANT PROCEDURA; DECL. ART.180; DECL. ART.181; DECL. ART.69?1; CERTIF.CONSTATATOR ORC; FISA INFORM GENERALE; DECL. LIVRARI PRODUSE SIMILARE IN ULTIMII 3 ANI INSOTITA DE CONTRACTE DE 101715 LEI FARA TVA SI RECOMANDARE; DECL. PERSONAL DISPONIBIL-TAMPLAR. GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 2000 LEI.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Anexata prezentei invitatii de participare, la rubrica ?documentatie si clarificari?.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret:
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.01.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.01.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer