Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare calculatoare - 8 buc


Detaliu pentru invitatia numarul 219957
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Cod de identificare fiscala: 4417150
Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova
Telefon: 0251408277
Fax: 0251408230
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitionare calculatoare - 8 buc
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitionarea de calculatoare - 8 buc
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 13.08.2009 07:51)
Data publicarii: 16.07.2009 09:57
Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Dolj, str. Unirii, nr.19, Craiova
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Dolj, str. Unirii, nr.19, Craiova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 28, 571 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate completata în conformitate cu art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , CUI, ORC, Autorizatie furnizare calculatoare valabila pe toata durata desfasurarii contractului, tradusa in limba romana, Bilant contabil pe anul 2008, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani, Cerinta minima: îndeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contractcare a avut ca obiect livrarea de produse (calculatoare), a carui valoare este de minim 25.000 lei, fara TVA, respectiv 6.250 Euro, recomandari, proces verbal de receptie, resurse umane, standarde de asigurare a calitatii, protectia muncii
Din SEAP
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: autoritatea contractanta anuleaza procedura de atribuire a contractului de furnizare "Achizitionare calculatoare - 8 buc " in conformitate cu art. 209 alin 1 lit.b - au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer