Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE CAMION


Detaliu pentru invitatia numarul 355614
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA COPALAU
Numar invitatie: 355614/12.11.2013
Denumire contract: ACHIZITIONARE CAMION
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COPALAUCod fiscal: 3372190, Adresa: com Copalau, jud Botosani, Copalau, Telefon: 0231619302, Fax: 0231619302
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE CAMION
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea camionului este necesara pentru transportul materialului pietros si alte materiale neceare institutiei si lucrarile care se efectueaza pentru repararea si intretinerea drumurilor din comuna Copalau
II.1.6) CPV: 34134200-7 - Camioane basculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 419 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 3500 lei; Garantia de participare se constituie conform HG 925/2006, art 86. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, , suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. 1 si 2 din OUG34/2006 va fi de: 1774.19 lei. Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii contractante Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea. ofertelor. In cazul constituirii. garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa?formularul Anexa 7.2.2.11 . In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda decat lei, conversia valorii aferente garantiei de participare se va face in functie de cursul valutar comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Gar. de participare se va restitui. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: - declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original;Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formular nr. 7.2.2.19 Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7.2.2.12A;b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7.2.2.12B;c). Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respective sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului nr. 2;d). Prezentarea certificatului cu oferta independenta, cf Ordinului 314/2010 , conform formularului nr. 3;e). Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formularului nr. 7.2.2.12 C;f). Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(certificatele. se vor prezenta. in original. sau copie legalizata sau conform cu originalul);Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (certificatele se vor prez. in original. sau copie legalizata sau conform cu originalul.) pers. jurid. straine vor prez. documente edificatoare pt dovada. eligibilitatii.Pt. of.ertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, sau conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba romana. In sensul prevederilor art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ivanov Ciprian, Balauca Mihai, Ivanciuc Catalin-Gheorghe, Balta Florica-Liliana, Balta Mihai, Balauca Alexandru, Balineanu Constantin, Ceplinschi Marius-Didel, Colbu Costachi, Croitoru Mihai, Dulgheru Petru-Marcel, Gheorghiu Mihaela, Minzat Florin, Miron Dumitru, Sauciuc Eugen, Siminiceanu Constantin. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) declaratie privind cifra medie globalade afaceri pe anii2010, 2011 si 2012, conform Anexei nr.2 ? informatii generale. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii.Nota : Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de Banca Nationala a RomanieiPentru anul 2010:1 euro = 4, 2122 leiPentru anul 2011:1 euro = 4, 2391 leiPentru anul 2012:1 euro = 4, 4593 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a). Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se completeaza formularul 7.2.2.12Fb Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are experienta similara. Acesta trebuie sa demonstreze ca, in ultimii trei ani (calculate pana la data limita de depunere a ofertelor), a efectuat cel putin o livrare cu obiect similar cu cel al contractului (ca de ex., furnizarea de autovehicule/autoturisme/camioane/etc).Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin : prezentarea a cel putin unui certificat/document/contract/PV de receptie/orice doc relevant emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre beneficiar prin care sa confirme furnizarea. In cazul in care valoarea contractelor este exprimata in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu annual leu/moneda in care este exprimata, comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Se completeaza Anexa nr. 3.c). Certificat de conformitate CE al produselor (cerinta de livrare obligatorie conform Regulamentului CE nr.385/2009 al Comisiei), in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta Certificatul de conformitate in original sau copie legalizata, acesta fiind necesar ulterior pentruinmatriculareacamionului la Registrul Auto Roman Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, sistem de management al calitatii. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer