Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare camion marfa - basculant


Detaliu pentru invitatia numarul 340692
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MAIERUS (PRIMARIA COMUNEI MAIERUS)
Numar invitatie: 340692/06.12.2012
Denumire contract: Achizitionare camion marfa - basculant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MAIERUS (PRIMARIA COMUNEI MAIERUS)Cod fiscal: 4777221, Adresa: MAIERUS str. NICOLIE BALCESCU nr. 2, Maierus, Telefon: +40 0268284771, Fax: +40 0268284757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MAIERUS (PRIMARIA COMUNEI MAIERUS, )MAIERUS str. NICOLAE BALCESCU nr. 2, Maierus, Romania, cod postal: 507120, telefon: +40 268284771, fax: +40 268284757, persoana de contact: KERESZTES SERGIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA MAIERUS (PRIMARIA COMUNEI MAIERUS, )MAIERUS str. NICOLAE BALCESCU nr. 2, Maierus, Romania, cod postal: 507120.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare camion marfa - basculant
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare camion marfa basculant
II.1.6) CPV: 34134200-7 - Camioane basculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 2.261 lei, cu perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Data la care se face echivalenta leu/euro este 07.12.2012.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractata. Modalitatea de constituire este in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006. Autoritatea contractanta nu accepta modalitatea de constituire prin retineri succesive.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? Formular nr. 4, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din O.U.G 34/2006- Formular nr. 6, Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala si Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, iar din aceste doua certificate sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Fisa de informatii generale ? Formular nr. 5; Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 - Formular nr. 13; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 -referitor la aceasta declaratie, mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Boricean Nistor, Keresztes Sergiu Valentin, Matis Timea, Barbu Adriana Magdalena, Ticusan Andreea, Keresztes Gabriela Ecaterina, Dutia Maria Cristina, iar consilierii locali: Baciu Ioan, Serban Mircea, Aitean Constantin, Barbu Cristinel, Garcea Lelu Felician - Formular nr. 3. Certificatul constatator complet emis de Oficiul Registrului Comertului autorizatia de functionare (PFA) ? in orginal sau copie legalizata; Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani care contine valori, perioada de livrare catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Fisa / fise de informatii privind experienta similara, Fisele cu caracteristicile tehnice ale camionului basculant, cataloage cu fotografii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer