Achizitie publica - Achizitionare carburant auto pe baza de bonuri valorice - 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 344494
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344494/29.03.2013
Denumire contract: Achizitionare carburant auto pe baza de bonuri valorice - 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248/271131, fax: +40 248/271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPC ARGES, Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, etaj I, telefon: +40 248/271131.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare carburant auto pe baza de bonuri valorice - 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburanti auto pe baza de bonuri valorice, la sediul D.G.A.S.P.C. Arges - Pitesti, str. Calea Dragasani, nr.8, jud. Arges, conform Caietului de sarcini.Valoarea minima estimata ( 156000 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) pentru toate produsele cuprinse in cantitatea minima estimata aferenta perioadei :01.05.2013 pana la 31.12.2013, Valoarea maxima (228000 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv pentru toate produsele cuprinse in cantitatea maxima estimata, aferenta perioadei derularii contractului pana la data de de 30.04.2014.Valoarea estimata fara TVA: intre 156000 si 228000 RONOptiuni: cu posib.prelungirii ctr. si suplim. cantit. cf. art. 6, alin 3, din HG 925/2006, actualizata
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 000 - 228, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, este de 2400 lei- garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.- Scrisoare de garantie bancara ? se completeaza Formularul nr.11, din sectiunea Formulare, semnat de reprez legal al ofertantuluisau- O.P in contul D.G.A.S.P.C. Arges deschis la Trezoreria Pitesti: RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496, (vizat de unitatea bancara emitenta ) ? copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul « , semnat de reprezentantul imputernicit al operatorului economic.sau- polita de asigurare - in original, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatii.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, trebuie sa fie egala cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat , exterior plicului care contine oferta.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma, si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in conformitate cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractului , ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006.Data la care se va face echivalenta leu/valuta :18.03.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: 8 % din valoarea contractului (fara TVA);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoriei Statuluil a la dispozitia autoritatii contractante cu suma initiala in cuantum de 0.5% din valoarea contractului, fara TVA (in conformitate cu HG 1045/18.10.2011);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularului nr.1 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ?in original ;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69^1 din OUG 34/2006- Se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Adrian Macovei, Director General Adjunct Protectia Copilului si Asistenta Sociala ? Cornel Olteanu, Director General Adjunct Strategii, Proiecte, Programe- Florian Pena, Sef Serv. Financiar Contabilitate si Buget ? Adriana Badea, Sef Birou APCSS ? Ioan Preoteasa, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va completa Formular nr.4 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantullegal al ofertantului ? in original;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se va completa Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - original;
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va depune Formular tip eliberat de Primaria locala in copie legalizata sau xerocopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va depune Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat , incopie legalizata sau xerocopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (cf. art. 9, alin. 1 din Ordinul 509/2011, emis de presedintele A.N.R.M.A.P.) - Persoane juridice/fizice romane - Cerificat constatator - emis de ORC- informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se va depune documentul solicitat in original/ copie legalizata/copie ?conform cu originalul?- Persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se va depune documentul solicitat in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifraglobala de afaceripe ultimii 3 ani financiari incheiatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 11:45