Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare carburanti auto


Detaliu pentru invitatia numarul 329259
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SALUBRITATEAPUSENI SRL CIMPENI
Numar invitatie: 329259/12.06.2012
Denumire contract: Achizitionare carburanti auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSALUBRITATEAPUSENI SRL CIMPENICod fiscal: 27277152, Adresa: STR. AVRAM IANCU, NR.5, , Campeni, Telefon: 0372776377, Fax: 0258771215, INT.12
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. AVRAM IANCU, NR.5, , Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 0372776377, fax: +40 0258771215, persoana de contact: CONSTANTIN IOAN MOTORA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. AVRAM IANCU, NR.5, , Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 0372776377, fax: +40 0258771215, persoana de contact: CONSTANTIN IOAN MOTORA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare carburanti auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare carburanti auto pentru parcul de autovehicule al S.C. Salubritate Apuseni
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
700 lei, per. de valabilitate 60 zile conf. art.86 alin.1 din HG 925/2006.Forma de comstituire.Instrument de garantareirevocabil emis, in conditiile legii;depunerea numerarului la sediul Autoritatii Contractante prezentindu-se chitanta.Scrisoarea de garantei bancara trebuie: 1.prezentatain original si anexata la coletul cu oferta.2.sa faca referire la procedura organizata de Autoritatea Contractanta.3.aa contina in detaliu denumirea Autoritatii Contractante pentru care s-a constituit, valoarea garantiei corespunzitoare sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire si parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata.4.sa aiba inscrisa perioada pentru care a fost constituita, corespunzatoare cu cea inscrisa in documentatie.Se vor respecta prevederile art.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA, se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea , declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, certificat de participare cu oferta independenta.Certificat de atestare fiscala eliberat de Admin. Finantelor Publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara cele in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul localscadente in luna anterioara cele in care se depun ofertele.persoanele care au atributii in organizarea si desfasurarea procedurii de achizitie din cadrul autoritatii contractante: director MOTORA CONSTANTIN, maistru MUCEA TRAIAN, tehnician PASCA SORIN, contabil BUZGAR IRINA, cons. ADPP NAPEU ALINA VERONICA. 1.Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala. Certificatul va fi emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor.Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizata.In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conform originalului, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil.Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii situatiilor financiare (Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi) la data de 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente. Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, inregistratla autoritatea competenta in tara respectiva., Informatii generale despre ofertant.Autoritatea Contractanta solicita, ca Ofertantul sa prezinte informatiile generaleconform cerintelor din Formularul nr.6- ?Informatii generale? din Sectiunea III Formulare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind statiile de distributie a carburantilor.Conditia minima pentru calificarea ofertantului este ca acesta sa detina (in proprietate, inchiriere sau contract de distributie ) cel putin 1 statie de distributie a carburantilor in orasul Cimpeni, Lista principalelor contracte de furnizare de produse in ultimii 5ani.Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele contracte de furnizare de produse realizate in ultimiiani , conformFormularul 12D din Sectiunea III Formulare .Formularul 12D vacuprinde principalele contracte de furnizare de produsein ultimii 5 ani, Informatii privindcapacitatea tehnica.Cerinta obligatorie: se va prezenta - Grafic de livrare ? Formular D din Sectiunea III Formulare Informatii privind asigurarea calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer