Achizitie publica - Achizitionare carne de porc
Detaliu pentru invitatia numarul 346925
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346925/20.05.2013
Denumire contract: Achizitionare carne de porc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BIHORCod fiscal: 17091429, Adresa: FELDIOAREI, NR. 13, Oradea, Telefon: +40 259476371 / 476372, Fax: +40 259447435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: FELDIOAREI, NR. 13, Oradea, Romania, cod postal: 410475, telefon: +40 259476371 / 476372, fax: +40 259447435, persoana de contact: VASILE CIMPEAN BORTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: FELDIOAREI, NR. 13, Oradea, Romania, cod postal: 410475.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare carne de porc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare carne de porc pentru subunitatile din cadrul DGASPC Bihor
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1300leisau alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 30 zile (cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei).Mod de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizatasi art 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata.b) ordin de plata , contRO15TREZ0765006XXX003709? Trezoreria Oradea, pentruDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bihor cod fiscal 17091429 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractuluide furnizare: 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei, in maxim 15 zile de la semnarea contractului, prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cuaplicarea in mod corespunzator a prevederilor art. 86 alin (2)-(3) si art. 91 din HG nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare sauretineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. In acest cazfurnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuiaun cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul de disponibil astfel deschis este stabilita de catre achizitor la valoarea de0, 5%. din pretul contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata sicompletata( Completare formular10A)Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata sicompletata (Completare formular10B)Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Completare formular10C)Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr314/2010 emis de ANRMAP (Completare formular10D)Cerinta nr.5: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular10E ).Cerinta nr.6: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul )Cerinta nr.7: Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul )NOTA: Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 vor fi indeplinitedefiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/06 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), in sensul ca informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.NOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta 1se demonstreaza defiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.Autorizatie sanitara si sanitar veterinara eliberate de institutiile de resort
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani, Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat la organismele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport speciale, termoizolante si dotate cu instalatii frigorifice in conformitate cu normele de igiena reglementate de OMS nr. 976/199 , o lista cu autovehicule speciale termoizolante dotate cu instalatii frigorifice cu care ofertantul efectueaza transportul produselor, la care se vor atasa copii ale autorizatiilor sanitare si sanitar-veterinare ale acestor autovehicule si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 09:49