Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare cartofi


Detaliu pentru invitatia numarul 345711
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 345711/23.04.2013
Denumire contract: Achizitionare cartofi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248271131, fax: +40 248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dragasani, nr.8, Pitesti, etaj 1, camera 23.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare cartofi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare cartofi la sediile unitatilor beneficiare subordonate DGASPC Arges, conform Anexei 1 la Caietul de SarciniConform caietului de sarcini in care se precizeaza cantitatea minima estimata pana la data de 31.12.2013 si cantitatea maxima estimata pana la data de 30.04.2014 (prin aplicarea prevederilor art.6, alin (3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)- Ofertele se depun pentru cantitatea minima estimata pentru toate produsele.- Valoarea estimata fara TVA intervalul: intre 98526 lei si 147681 lei- Valoarea minima a intervalului ( 98526 lei, fara TVA) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri ( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), pentru toate produsele cuprinse in cantitatea minima estimata, aferenta perioadei 01.05.2013 - 31.12.2013- Valoarea maxima a intervalului (147681 lei, fara TVA) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv pentru toate produsele cuprinse in cantitatea maxima estimata, aferenta perioadei derularii contractului pana la data de 30.04.2014Optiuni: Cu posib prelungirii ctr si a supl cantit, in cf cu art.6, alin (3) din HG 925/2006, actualizata
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 526.6 - 147, 681 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant de particip este de 1.500 lei, rap la val.minima estimataGarantia de particip este necesara pentru a proteja autorit. contract, fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofert, peintreaga perioada derulata pana la semnarea ctr.de achizitie publica si pana la constit.gar de buna executie.Gar de particip se exprima in lei si poate fi constit.prin: - Scrisoare de garantie bancara ? Se va completa Formularul nr. 11, din Sect. Formulare, semnat de reprezez. legal al ofertantului, sau- cu OP, in contul D.G.A.S.P.C. Arges, RO43TREZ0465006XXX004386, deschis la Trezoreria Mun Pitesti , CF 9742496 (vizat de unitatea bancara emitenta), sau? instrument de garantare emis de o soc. de asig in favoarea autorit.contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentruprocedura ce face obiectul prezentei licitatiiDovada constit. garantiei de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor si va fi introdusain plicul cu doc.de inscriere la procedura, nesigilat, exterior plicului care contine oferta.Perioada de valab.a gar de partip, trebuie sa fie egala cel putin cu perioada de valab.a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabpentru dep ofertelor.Cf. art. 278^1 din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care op. ec formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia canefondata, autorit. contract. va retine contestatarului o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contract.Ofertele care nu sunt insotite de gar de particip. in cuantumul, forma, si avand perioada de valab. solicit in doc. de atribuire , vor fi respinsein cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in conf cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.Data la care se va face echivalenta leu/valuta: curs BNR la data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr.928/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau-prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi, pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrareaacestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretulContractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se va completa Formularul nr.1, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul nr.2, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Se va completa Formularul nr.3, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Se va completa Formularul nr.4, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt: Adrian Macovei ? Director General; Cornel Olteanu ? Director General Adjunct Protectia Copilului si Asistenta Sociala; Florian Pena - Director General Adjunct Strategii, Programe, Proiecte; Adriana Badea ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate si Buget; Ioan Preoteasa ? Sef Birou Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale-Se va completa Formularul nr.5, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ( sanatate, pensii, somaj).Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Formular tip eliberatde Directia Generala a Finantelor Publice ?original/copie/copie ?conform cu originalul?.- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Formular tip eliberat de Primaria Locala - original/copie/copie ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilorsau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (cf. art. 9, alin. 1 din Ordinul 509/2011, emis de presedintele A.N.R.M.A.P.) - Persoanele juridice/fizice romane ? Certificat constatator - emis de ORC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORNC.Se va depune documentul solicitat in original/copie/copie ?conform cu originalul?Persoanele ficice/juridice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se va depune documentul solicitat in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emite un astfel de document, se accepta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constatator, eliberat de ORC, in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani, pentru produsele solicitate, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer