Achizitie publica - achizitionare-Cartofi si produse pe baza de cartofi -Sucuri de fructe si de legume- Fructe si legume transformate
Detaliu pentru invitatia numarul 344905
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344905/08.04.2013
Denumire contract: achizitionare-Cartofi si produse pe baza de cartofi -Sucuri de fructe si de legume- Fructe si legume transformate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256490281, fax: +40 256407066, persoana de contact: Tatiana Lizarraga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3( sediul Dgaspc Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitionare-Cartofi si produse pe baza de cartofi -Sucuri de fructe si de legume- Fructe si legume transformate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare produse : LOT I Cartofi si produse pe baza de cartofi;LOT III Fructe si legume transformate ;LOT II Sucuri de fructe si de legumeOptiuni: posibilitate de prelungire cu 4 luni prin act aditional cf HG 925/2006, art.6, alin3
II.1.6) CPV: 15330000-0 - Fructe si legume transformate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 272, 225 - 408, 446 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.43^1, alin 2 din HG925/2006, actualizata. Cuantum LOT I =227 lei ;Lot II = 163 lei si Lot III=2877 lei (1, 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA).Pentru operatorii economici care constituie garantia in valuta echivalenta lei/valuta se va face la cursul BCE ( Banca Centrala Europeana)din data de : cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor , neluandu-se in calcul ziua depunerii ofertelor.Modalitatile de constituire a garantia de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de plata inclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la casierie (modalitati prevazute in art. 86, alin. (5) din HG 925/2006, actualizata). Contul in care se va face plata garantiei ( in cazul depunerii prin Ordin de plata ) este urmatorul : RO 47TREZ 6215006XXX005136, Trezoraria TimisoaraDovada platii garantiei de participare se va prezenta cel tarziu in sedinta de deschidere. (conform art.86, alin(6), din HG 925/2006, actualizata.In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b din OUG34/2006, actualizata, perioada de valabilitatea a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , respectiv minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 din HG 925/2006, actualizata si modificata; si art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata si modificata.Retinerea garantiei de participare prevazuta la articolele mai sus amintite, se va aplica doar in cazul Lotului 3.IMM-urile beneficeaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004.In conformitate cu art 89 alin 3 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta nu solicita garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind eligibilitatea(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari sau completarea si prezentarea formularului 12 A)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinOUG34/2006, actualizata(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si compleatrile ulterioare sau Completarea si prezentarea formularului 12 B).-Completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea si prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prev art.69^1din OUG 34/2006 ?, actualizata si modificata . In cazul asocierii , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Totodata, declaratia va fi completata si de catretertul sustinator.Persoane care detin functii de decizie in cadrul DGASPC Timis sunt: Director General - Milutinovici Emilia ;Director General Adjunct Protectie Sociala - Negrea Rodica; Director Executiv Protectia Drepturilor Copiilor- Anciu Aurelia; Director Executiv Protectia Persoanelor Adulte ?Ilcau Dana; Director General Adjunct Economic - Popa Mariana; Sef Serviciu Investitii, Achizitii si Contractari Servicii Sociale- Tatiana Lizarraga;Persoane cu functii publice de executiein cadrul Serviciului Investitii, Achizitii si Contractari Servicii Sociale- Balint Verginica; Popescu Mihaela; Mariana Brebenar; Maldarescu Alina; Herinean Carmen; Carabet Doina-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte( in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul)-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte( in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul) -Persoane juridice/fizice romane = Prezentarea certificatului constatator emis de Registrul Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC Nota! Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata-Persoane juridice/fizice straine = Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, valabil la data limita de depunere, sub forma de traducere legalizata in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Autorizatii sanitare emise de catre Directia de Sanatate Publica pentru spatiu si a autovehicolele cu care se va face transportul produselor ce reprezinta obiectul contractului((conform Ordinului nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor), Cerinta 2Prezentarea listei principalelor livrarii de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori , perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente ( contracte de furnizare, documente constatatoare, proces verbal de receptie, etc., in valoare deminim 13 241 lei pentru Lot I- Cartofi si produse pe baza de cartofi , in valoare deminim 9 518 lei pentru LOT II Sucuri de fructe si de legume, si in valoare de minim 167 798 lei pentru LOT III Fructe si legume transformatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 13:11