Achizitie publica - Achizitionare cartofi toamna, fasole boabe, salam porc
Detaliu pentru invitatia numarul 340548
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340548/05.12.2012
Denumire contract: Achizitionare cartofi toamna, fasole boabe, salam porc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL TG.JIUCod fiscal: RO 24910259, Adresa: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Telefon: +40 0253216290, Fax: +40 0253219438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare cartofi toamna, fasole boabe, salam porc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 2
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare cartofi toamna, fasole boabe si salam porc pentru hranire persoane private de libertate.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot.1 Cartofi toamna-90lei, Lot.2Fasole boabe-423 lei, Lot.3 Salam porc ? 200 lei Termen de valabilitate: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv 60 de zile de la data limita a depunerii ofertei.Mod constit: conf.preved. art.86 alin. (1) din HG 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO20TREZ3365005XXX001905, CIF 4246378, deschis la Trezoreria Tg-Jiu. Neconstituirea garantiei de participare pana la data deschiderii ofertelor , duce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Conf. art.90 din HG 925/2006 , in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent de furnizare. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, virament bancar, prin ordin de plata, Cod IBAN RO20TREZ3365005XXX001905, deschis la Trezoreria Mun. Tg-Jiu. Cod fiscal 4246378.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, constituirea acesteia se poate face prin depunerea la casierie a sumei in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea : completarea formularului anexat- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : completarea formularului anexat- Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1: completarea formularului anexat.- Persoanele cu functii de decizie din cadrul penitenciarului sunt: director Ion Popescu, director ec-administrativ Constantin Habudeanu , sef serviciu logistica Florentin Caracaleanu, contabil sef Irina Iacob, responsabil viza CFP Anca Sarbu, responsabil compartiment hranire Ovidiu Parnescu, pentru ANP - director Marian Dobrica, dir ec-adm Adrian Tuleasca, sef serv. planificare bugetara Cristache Radu.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12 octombrie 2012. Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 12:02