Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE CARTUSE DE TONER


Detaliu pentru invitatia numarul 323717
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura, Centrul Judetean Valcea
Numar invitatie: 323717/09.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE CARTUSE DE TONER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Plati si Interventie pentru Agricultura, Centrul Judetean ValceaCod fiscal: 23082476, Adresa: Str. Oituz, nr.7, Rm. Valcea, Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250744489, Fax: +40 0250744489
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: pe site-ul www.e-licitatie.ro (procedura on-line)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE CARTUSE DE TONER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare cartuse toner
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 354.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2067.10 valabila 30 zile raportat la termenul limita de primire a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010Declaratie privind neincadrarea in prev.art. 69^1 din OUG 34/2006 (conflict de interese. Persoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din partea autoritatii contractante sunt Floricel Cristian, Popescu Dragos, Tarau Marinel, Dinescu Mihai, Baican Cornelia, Pintea Adrian)Document care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile - copieCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile - copie Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta- copie. Avand in vedere ca procedura de achizitie se desfasoara online, perioada de valabilitate a acestui document se va raporta la data-limita de depunere a ofertelorIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractante solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata (avand in vedere ca procedura de achizitie se desfasoara online, perioada de valabilitate a acestui document se va raporta la data-limita de depunere a ofertelor)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE EFECTUATE IN ULTIMII 3 ANINivel minim: 103354.88 lei fara T.V.A.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP (site-ul www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 20:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer