Achizitie publica - ACHIZITIONARE CARTUSE DE TONER
Detaliu pentru invitatia numarul 331360
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331360/09.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE CARTUSE DE TONER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE IALOMITACod fiscal: RO 4231822, Adresa: MATEI BASARAB, NR 14, SLOBOZIA, IALOMITA, Slobozia, Telefon: 0722324563, Fax: 0243/230152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MATEI BASARAB, NR 14, JUD. IALOMITA, Slobozia, Romania, cod postal: 920031, telefon: +40 243237.140, fax: +40 243230.052, persoana de contact: ILIE ANGELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL D.G.F.P. IALOMITA, BD. MATEI BASARAB, NR. 14, LOC. SLOBOZIA, JUD. IALOMITA, ET. 2, CAM. 206.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE CARTUSE DE TONER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA A 16 LOTURI DE CARTUSE DE TONER.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 800 lei si este este valabila timp de 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru cei ce fac oferta pe loturi: lot1:18lei; lot2:31 lei; lot3:55 lei; lot4:11 lei; lot5:42 lei; lot6:210 lei; lot7:26 lei; lot8:100 lei; lot9:102 lei; lot10:60 lei; lot11:13 lei; lot12:23 lei; lot13:21 lei; lot14:21 lei; lot15:10 lei; lot16:55 lei.(se vor preciza si loturile pentru care se depune garantia de participare).Garantia de participare se poate constitui prin: scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut, formular 1A, prezentare in original;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - prezentare in original;depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar;virament prin ordin de plata, in contul: RO27TREZ3915005XXX000115 - ?Garantie participare licitatie?, deschis la Trezoreria mun. Slobozia.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza de catre D.G.F.P. Ialomita, numai dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, conform art. 88 din H.G. nr. 925/2006 (A).In conditiile art. 278^1, alin. (1), lit. a) din OUG nr.34/20060(A) autoritatea contractanta va retine o parte din garantia de participare, in raport cu suma estimata, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.In conformitate cu prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5 % din valoarea contractului (fara TVA).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006(A).In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu Legea nr. 346/2004(A), acesta va beneficia de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 din H.G. nr. 925/2006(A).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - formular A, prezentare in original.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(A) - formular B, formular in original.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr 34/2006(A), atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular D, prezentare in original.4.Declaratie privind art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006(A).Se solicita declaratie pe proprie raspundere - formular D - prezentare in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006(A) atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contrac tului de achizitie publica.La nivelul D.G.F.P. Ialomita, acestea sunt: Drobota Danut Ioan - director executiv, Ilie Angela -Comp. de Achizitii Publice Interne, Panait Paulina - sef Birou Contabilitate, Nicoleta Cheles - sef Birou Juridic, Bratcovschi Raluca - Control Financiar Preventiv.5.a)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.b)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.Indeplinirea conditiilor de plata a taxelor si impozitelor solicitate prin cele doua certificate constituie conditie de calificare.Aceste certificate trebuiesc prezentate in original sau copie lizibila certificata pe propria raspundere pentru confomitate cu originalul.6.Certificat de cazier fiscal in termen de valabilitate, fara inscrisuri si mentiuni (prezentare in in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata pe propria raspundere pentru confomitate cu originalul.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular F, prezentare in original.NOTA: Specificati obligatoriu numele persoanei autorizate sa semneze (nu doar semnatura). Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa instanta teritoriala competenta, valabil din care sa rezulte ca: a) obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat;b) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;c) adresa actuala a sediului firmei.Certificatul constatator emis de ORC va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este rezident, documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, formular G - prezentare in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari - formular H, prezentare in original., Certificat de calitate, Declaratie privind subcontractantii - formular C, prezentare in original., Prezentarea de mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce facobiectul contractului, in conf cu prevederile art 188, alin. 1 lit. e) din OUG nr.34/2006 in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale aofertantilor prevazuta de art. 176 lit. d) din din OUG nr. 34/2006.Mostrele se depun la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor. Vor fi depusemostre de cartuse de toner pentru fiecare tip de produs care face parte dinoferta. Solicitarea certificarii sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ACCES DIRECT SI NERESTRICTIONAT LA FISIERUL PUBLICAT IN SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 08:45