Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE CARTUSE DE TONER


Detaliu pentru invitatia numarul 345085
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE IALOMITA
Numar invitatie: 345085/10.04.2013
Denumire contract: ACHIZITIONARE CARTUSE DE TONER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE IALOMITACod fiscal: RO 4231822, Adresa: MATEI BASARAB, NR 14, SLOBOZIA, IALOMITA, Slobozia, Telefon: 0722324563, Fax: 0243/230152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. MATEI BASARAB, NR 14, SLOBOZIA, IALOMITA, Slobozia, Romania, cod postal: 920031, telefon: +40 243237140, fax: +40 243230052, persoana de contact: COMP. DE ACHIZITII PUBLICE INTERNE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL D.G.F.P. IALOMITA: BD. MATEI BASARAB, NR. 14, LOC. SLOBOZIA, ET. 2, CAM.206.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE CARTUSE DE TONER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia de cartuse cu toner pentru imprimante si fotocopiatoare marca Samsung, Lexmark, Xerox, Canon, Epson, HP, necesare desfasurarii activitatii la nivelul D.G.F.P. Ialomita.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: LOTUL 1 = 228, 4 lei; LOTUL 2 = 2.232, 4 lei; LOTUL 3 = 202 lei; LOTUL 4 = 60 lei; LOTUL 5 = 106 lei; LOTUL 6 = 48 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Garantia de participare la licitatie se va prezenta la deschiderea licitatiei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuireb) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante , in original.c) Virament bancar in contul autoritatii: RO27TREZ3915005XXX000115, deschis la Trezoreria mun. Slobozia. Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante ( in copie conform cu originalul sau in original). Pe ordinul de plata se va specifica denumirea completa a achizitiei. Dovada efectuarii viramentului va fi depusa la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare trebuie depusa in original.In conditiile art. 278^1, alin. (1), lit. a), autoritatea contractanta va retine o parte din garantia de participare, in raport cu suma estimata, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.In conformitate cu prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.Pentru evaluarea si raportarea cuantumului aferent garantiei de participare , cursul de referinta pentru echivalenta acesteia depusa in euro sau alta moneda va fi cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Formular nr. 1A)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de H.G. 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 din H.G. nr. 925/2006(A).Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 2 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, garantia de buna executie a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.(Formular nr. 1B)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - formular A, prezentare in original.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(A)- formular B, prezentare in original.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr 34/2006(A), atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului PANRMAP nr. 314/2010 - formular C, prezentare in original.Incadrarea in situatiile prevazute de certificat, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.Declaratie privind art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006(A) ? formular D, prezentare in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Drobota Danut Ioan, Panait Paulina, Neagu Daniela Nicoleta, Bratcovschi Raluca, Ilie Angela.5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6.Certificat de taxe si impozite locale de la sediul social (datorii la bugetul local) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.7.Certificat de cazier fiscal in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, fara inscrisuri si mentiuni (prezentare in in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata pe propria raspundere pentru confomitate cu originalul.8.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular E, prezentare in original.Obs. Specificati obligatoriu numele reprezentantului imputernicit al societatii. Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta teritoriala competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca: a) obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat;b) adresa actuala a sediului firmei.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de ORC va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice / fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este rezident, documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului.Completarea formularului F ? prezentare in original, care sa contina urmatoarele: -datele de identificare ale operatorului economic;
- media cifrei de afaceri, pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului;
-conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari - formular G, prezentare in original., MostreDeoarece calitatea produselor OEM sunt garantate de catre producatorul echipamentelor si autoritatea contractanta cunoaste aceste produse, se solicita prezentarea de mostre doar pentru produsele echivalente ofertate (cerinte obligatorie si eliminatorie). Daca produsele nu sunt corespunzatoare din punct de vedere al calitatii imprimarii si compatibilitatii cu echipamentul corespunzator detinut de autoritatea contractanta, atunci oferta va fi declarata neconforma.Cartusele reprezentand mostrele solicitate vor fi bine identificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ?Mostra de produs pentru procedura de cerere de oferte din data de ????.. pentru achizitia de cartuse de toner organizata de D.G.F.P. Ialomita?. Mostrele se vor preda pe baza de proces-verbal de predare-primire intocmit de ofertant.In conformitate cu prevederile art. 188, alin. 1, lit. e) din O.U.G. nr. 34/2006(A), mostrele care se depun odata cu depunerea ofertelor, pana la data limita de depunere, conform prezentei documentatii de atribuire, au fost solicitate in scopul verificarii capacitatii si/sau profesionale a ofertantilor prevazuta de prevederile art. 176, lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006(A)., Certificat de calitate si conformitate sau Declaratie de conformitateSe vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea fiecarui dintre produsele ofertate din care sa rezulte faptul ca produsele echivalentepot fi folosite fara nici un fel de restrictie de ordin tehnic sau de calitate aimprimarii pe echipamentele respective, conform pct. 2 din caietulde sarcini. Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul din care fac parte produsele ce constituie obiectul contractului, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer