Achizitie publica - Achizitionare cartuse de toner si cartuse de cerneala pentru CJD, ISU, CMZ
Detaliu pentru invitatia numarul 196093
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Cod de identificare fiscala: 4417150
Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova
Telefon: 0251408277
Fax: 0251408230
Denumire invitatie: Achizitionare cartuse de toner si cartuse de cerneala pentru CJD, ISU, CMZ
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitionare cartuse de toner si cartuse de cerneala pentru imprimantele si faxurile din dotarea Consiliului Judetean Dolj, Centrului Militar Judetean Dolj si Inspectoratuluipentru Situatii de urgenta ?Oltenia? al Judetului Dolj.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 15.04.2009 08:35)
Data publicarii: 24.02.2009 09:10
Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Dolj, str. Unirii, nr.19, Craiova
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consililui Judetean Dolj, str. Unirii, nr.19, Craiova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 200, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate completata în conformitate cu art.nr.180 si 181 din OUG nr.34/2006, Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, CUI, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cifra medie de afaceri din ultimii trei ani (2006, 2007, 2008), cerinta minima: cifra medie de afaceri din ultimii trei ani (2006, 2007, 2008), respectiv 300.000 lei, Lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), recomandari, resurse umane, conditii munca si protectiea muncii, Bilantul contabil la 31.12.2007, avizat de Directia Generala a Finantelor Publice si balanta de verificare la 31.12.2008, declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca produsele ofertate sunt originale
de la sediul Consililui Judetean Dolj, str. Unirii, nr.19, cam.12, Craiova
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Autoritatea contractanta a anulat procedura deoarece ofertantii au prezentat oferte inacceptabile in conformitate cu art. 36 alin.1 lit. e - pretul inclus in propunerea financiara depaseste valoarea fondurilor care pot fi disponibilizate pentru indeplinirea contractului de furnizare